تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804287050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب دریچه آئورت بدون عمل جراحی/ حمایت وزارت بهداشت از هزینه جراحی دریچه آئورت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نصب دریچه آئورت بدون عمل جراحی/ حمایت وزارت بهداشت از هزینه جراحی دریچه آئورت
دکتر مسعود قاسمی در حاشیه برگزاری سمپوزیوم آخرین دستاوردهای بیماری دریچه آئورت و دریچه های قلب، گفت: در این سمپوزیوم یک روزه آخرین دستاوردهای بیماری دریچه آئورت و دریچه های قلب بر اساس تجارب پزشکان و فناوری بسیار پیشرفته مورد بررسی قرار گرفت. همچنین با استفاده از آخرین فناوری ساخت تجهیزات پزشکی و نتیجه آن در داخل قلب در بیماران دچار نارسایی قلب پیشرفته به ویژه تا زمانی که در لیست انتظار پیوند قلب است فرصت ایده ال است که الگوهای درمان کاملا مدرن و جدید معرفی و مورد مقایسه با الگوهای قدیمی قرار گیرد.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: این سمپوزیوم فرصت مناسبی بود که ضمن بررسی گایدلاین های مربوط به بیماری های دریچه آئورت و نارسایی قلب ضمن مشورت با خبره ترین دست اندرکاران درمان در دو بیماری بسیار مهم در زمینه قلب و عروق یعنی دریچه آئورت و نارسایی قلب، مشورت و تبادل نظر شود.

قاسمی ادامه داد: با توجه به پیشرفتی که در ابعاد مختلف درمان بیماریهای قلب و عروق از جمله بیماریهایی قلبی که با جراحی درمان می شوند، ضرورت پیدا شد که سمینار یکروزه ای با دو عنوان خیلی پیشرفته و اختصاصی که بیماریهای دریچه آئورت و نارسایی قلب، با حضور دو تن از اساتید برجسته جهانی، پروفسور یاکوب و دکتر خاقانی، در هتل هما برگزار کنیم.

این متخصص قلب و عروق افزود: عنوان اول این برنامه به بیماری دریچه آئورت اختصاص داشت که فقط نقش جراحی نبود که مورد بحث قرار گرفت. بلکه روشهای مختلف جراحی قلب، چه استفاده از دریچه های مصنوعی و دریچه های بیولوژیک و بالاخره استفاده از دریچه خود بیمار در موقعیت شریان ریوی برای دریچه آئورت مورد بحث قرار گرفت.

قاسمی به موضوع استفاده از روش "تاوی" برای درمان بیماری دریچه آئورت اشاره کرد و گفت: این روشی است که بدون جراحی، نصب دریچه انجام می شود که در این سمینار مورد بحث قرار گرفت و مقیاس های آن گفته شد.

وی ادامه داد: بحث دوم در این سمینار یک روزه، در مورد نارسایی قلب بود و روشهای درمانی آن، خیلی گسترده تر است. به خاطر اینکه هم شامل روشهای جراحی می شود و هم شامل استفاده از پیس میکرها و باطری ها و هم استفاده از وسایلی است که اجازه می دهند، فشار روی قلب برای مدتی کاهش پیدا کند و بیمار بتواند توانش را به دست بیاورد و یا اینکه پیوند قلب بشود. در کنار این قضیه، درمانهای مدرن دارویی است که به این مجموعه کمک می کند.

رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در ارتباط با استفاده از روش "تاوی" برای درمان بیماری دریچه آئورت، گفت: در این روش که از سال 88 و تقریبا همزمان با دنیا، در کشورمان شروع شد، عمدتا بدون عمل جراحی و استفاده از شریان پا و کشاله ران، دریچه ای را به نوع خاصی از طریق رگ وارد محل دریچه آئورت کرده و آن را نصب می کنیم. این کار بدون باز کردن قفسه سینه انجام می شود. البته تعدادی از بیماران دچار عارضه دریچه آئورت کاندید روش "تاوی" هستند.

قاسمی در خصوص مشکلات استفاده از تجهیزات و دستگاههای جدید درمان بیماریهای قلب و عروق در کشور، اظهارداشت: در مورد استفاده از روش "تاوی"، خوشبختانه غیر از موضوع قیمت دریچه خیلی گران است، هیچ وقت مشکل تهیه دریجه آئورت نداشتیم.

وی ادامه داد: هزینه دریچه "تاوی" در حدود 100 میلیون تومان است. در جراحی قلب، اگر حمایتهای هزینه ای وزارت بهداشت، هزینه ها برای بیماران خیلی سنگین می شد. الان چندین سال است که وزارت بهداشت دریچه را با قیمت خاصی وارد می کنند و هزینه جراحی آن را بر عهده دارد. در غیر این صورت، هزینه آن بین 7 تا 8 برابر همین هزینه فعلی باشد.




منبع: مهر


۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن