تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804093714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توجه به جنگل هاي شمال کشور در برنامه ششم توسعه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۳ (۹:۲۸ق.ظ)
استاندار مازندران تاکيد کرد؛ ضرورت توجه به جنگل هاي شمال کشور در برنامه ششم توسعه ملي استاندار مازندران با اشاره به اينکه از دو ميليون هکتار جنگل‌هاي شمال، حدود يک ميليون و يکصد هزار هکتار در مازندران قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتي که در خصوص پايداري طبيعت وجود دارد، در آستانه تدوين برنامه ششم بايد به اين مسائل توجه شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ربيع فلاح جلودار، در نشست استانداران مناطق رويشي هيرکاني و ارسباراني با مديران سازمان جنگل ها و مراتع کشور با موضوع تدوين سند تفاهم‌نامه حفاظت از مديريت پايدار منابع طبيعي در ساري، با اشاره به عدم بهره برداري درست از منابع طبيعي و فقدان برنامه محافظتي از اين منابع، بيان داشت: امروز چالش به وجود آمده ي ناشي از تغيير اقليم، مخاطرات زيست‌محيطي و دخالت‌هاي غير اصولي در منابع طبيعي از جمله جنگل ها نيازمند دقت و توجه جدي است.
وي به بررسي وضعيت بوجود آمده و ضرورت پايش دوباره عملکردها و برنامه‌هاي گذشته در اين راستا تاکيد کرد و ياد آور شد: بازنگري در اين حوزه ها و انجام هرگونه برنامه ي جديد بايد با محوريت مسائل زيست محيطي صورت گيرد.
فلاح با اشاره به اين که بحمد الله، با روي کار آمدن دولت تدبير و اميد تغيير نگرش نسبت به بهره برداري و حفاظت از عرصه هاي منابع طبيعي بوجود آمده و امروز به عنوان محوري‌ترين کار در فعاليت‌هاي زيربنايي عمراني مورد توجه قرار دارد، خاطر نشان ساخت: در فرآيند نظارت برعرصه هاي منابع طبيعي چارچوبي در حال تدوين است و برنامه هاي بهره برداري و استفاده از منابع طبيعي براساس واقعيت هاي امروز جنگل هاي شمال تهيه مي شود.
استاندار مازندران با اشاره به اينکه از دو ميليون هکتار جنگل‌هاي شمال، حدود يک ميليون و يکصد هزار هکتار در مازندران قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتي که در خصوص پايداري طبيعت وجود دارد، در آستانه تدوين برنامه ششم بايد به اين مسائل توجه شود.
مقام عالي دولت در مازندران با بيان اين که طرح‌هاي جنگلداري اجرا شده در گذشته، نمي‌تواند پاسخ گوي مسايل امروزي باشد، ابراز نمود: مشکلاتي که در فرآيند تصميم‌ گيري و اجراي طرح‌هاي جنگلداري وجود دارد، مانع از اجراي سياست‌ها و برنامه هاي تعيين شده در اين بخش است.
وي با بيان اين که بايد از بوروکراسي و مشکلاتي که دامنگير اجراي طرح‌‌هاي جنگلداري بوده پرهيز کنيم و واقعيت‌ها را اين حوزه را مد نظر قرار دهيم و دنبال نماييم، تصريح کرد: امروز برداشت چوب از جنگل، در شمار اولويت جنگلداري نيست و مهم‌ترين عامل در اجراي طرح‌هاي جنگلداري توجه کامل به جنگل‌نشينان است.
استاندار مازندران، يادآور شد: دولت در اوايل شروع به فعاليت‌، مصوبه‌اي را درباره جنگل‌هاي شمال ابلاغ کرد که اين مصوبه فرصتي استثنايي است که بايد مورد توجه قرار گيرد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن