تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819386192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تسريع در بيمه دام عشاير در کوتاه‌ترين زمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۲۳ب.ظ)
ضرورت تسريع در بيمه دام عشاير در کوتاه‌ترين زمان رييس سازمان امور عشاير بر تحت پوشش بيمه قرار دادن حداقل 40 درصد از دام عشاير تا پايان سال 93 تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان امور عشاير ايران، کرمعلي قندالي روز چهارشنبه هفتم آبان‌ماه با اشاره به کم بودن درصد دام بيمه شده عشاير نسبت به کل دام‌هاي آنان گفت: با وجود پيگيري‌هاي مستمر در سنوات گذشته درصد دام بيمه شده عشاير به دلايل گوناگون نسبت به کل دام‌هاي اين جامعه بسيار ناچيز است.
وي جايگاه دام و دامداري را در زندگي و فعاليت عشاير بسيار ويژه و استثنايي خواند و افزود: با عنايت به نوع زندگي و فعاليت جامعه عشايري و جايگاهي که دام و دامداري در زندگي روزمره آنان به ويژه در بعد اقتصادي دارد، تأمين و ايجاد امنيت‌خاطر از جبران خسارت‌هاي ناشي از حوادث غيرمترقبه در مواقع اضطراري از اولويت‌ها و ضروريات اين جامعه مولد و موثر است.
قندالي تحقق اين آرامش را صرفاً از طريق ايجاد بيمه فراگير دام عشاير ميسر دانست و بيان داشت: تحقق اين هدف در مرحله نخست مستلزم يک عزم ملي توسط تصميم‌گيران، تصميم‌سازان و جامعه هدف به ويژه مديران امور عشاير استان‌ها و نيز ارکان تشکل‌هاي مردم‌نهاد است.
رييس سازمان امور عشاير تأکيد کرد: ضروري است در سريع‌ترين زمان ممکن نسبت به ارائه يک برنامه مدون، دقيق، موثر و کارا براي تحت پوشش بيمه قرار دادن دام در اختيار عشاير تا پايان سال 93 به ميزان حداقل 40% دام اين جامعه اقدام شود.
وي با اشاره به ظرفيت‌هاي قابل توجه در بيمه دام عشاير خاطرنشان کرد: اصلاح رويکرد چرخه بيمه از جمله واگذاري تمامي امور مرتبط شامل کارگزاري و نظارت بر اساس موافقت صندوق توسعه محصولات کشاورزي و سهم حق بيمه براي هر دام در اين بخش از ظرفيت هاي استثنايي است که بايد مدنظر قرار گرفته و نهايت بهره‌برداري از آن در موعد مقرر انجام گيرد.
قندالي در پايان با تأکيد دوباره بر بيمه دام عشاير اظهار اميدواري کرد: با قرار دادن همه دام‌هاي عشاير تحت پوشش بيمه، گامي بلند براي امنيت توليد گوشت قرمز و خودکفايي کشور در اين محصول اساسي برداشته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن