تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت نظام اسلامی بزرگترین معروف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل: تقویت نظام اسلامی بزرگترین معروف است خبرگزاری پانا:استاندار اردبیل گفت: خدمت صادقانه به نظام اسلامی در تقویت بنیان‌های مستحکم آن بزرگترین معروف است که همه باید به آن اهتمام داشته باشیم.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان ساعت 13:39



به گزارش خبرگزاری پانا، مجید خدابخش در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: در قرآن کریم و سیره اهل بیت عصمت و طهارت بر این موضوع و الگوگیری از بهترین روش‌ها و سیره‌ها تاکید شده به طوری که همه باید در تقویت بناهای فرهنگی، اخلاقی و معرفتی تلاش کنیم چراکه در قرآن کریم نیز الگوهایی همچون حضرت یوسف(ع) برای پاکدامنی و تقویت اخلاق نیکو معرفی شده است. وی با یادآوری اینکه در قرآن کریم عاقبت اقوام و گروه‌هایی که مغایر با ارزش‌های اعتقادی حرکت کردند جز گمراهی و هلاکت معرفی نشده است، تصریح کرد: اگر جامعه دچار کج‌فهمی و خطر انحراف شود نجات دادن آن بسیار سخت است که بهتر است از بهترین ابزارها در حرکت درست جامعه در ریل اخلاق‌مداری و ارزش‌مداری استفاده کنیم تا زمینه تباهی و نابودی فراهم نیاید. استاندار اردبیل از امام حسین (ع) به عنوان پرچمدار احیای امر به معروف و نهی از منکر و فلسفه قیام آن حضرت به عنوان احیاگر این احکام نورانی اسلام یاد کرد و گفت: خدمت به نظام اسلامی بهترین معروف و تضعیف بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی بدترین منکر است که همه باید سعی کنیم در تقویت جبهه حق و حقیقت تلاش واقعی داشته باشیم. خدابخش در ادامه سخنان خود افزود: اگر همه ما مسئولان در جایگاه خطیر مسئولیت خود به خوبی انجام وظیفه کنیم نه تنها معروفات حفظ می‌شود بلکه خون هزاران شهیدی که در پای درخت طیب و پاک نظام اسلامی ریخته شده به هدر نمی‌رود و بدبینی در نظام اسلامی تولید نمی‌شود. وی اصلی‌ترین وظیفه آمران به معروف و ناهیان از منکر را بیان خدمات نظام اسلامی و حفظ روحیه امیدواری در بین مردم اعلام کرد و ادامه داد: اگر خودمان را مستثنی از جوابگویی بدانیم قطعاً جامعه دچار خسران و نابودی می‌شود. خدابخش بیان کرد: باید با زبان آرام و نرم به اجرای حدود احکام اسلامی توجه کنیم و در قدم اول با تذکر لسانی در این راه تلاش و جدیت داشته باشیم چراکه پیامبر مکرم اسلام (ص) در انقلاب عظیم تاریخی خود به واسطه تذکر و رحمت و اخلاق شایسته توانست وحشی‌ترین قوم را به سمت تربیت درست هدایت کند و امروز بیش از 2 میلیارد مسلمان در جهان حامی پیامبر خاتم(ص) هستند. وی ضرورت به کارگیری روش سلبی را با الگوی تذکر لسانی در احیای امر به معروف و نهی از منکر با صداقت، اخلاص، محبت کامل و اثرگذاری آن یادآور شد و گفت: اگر مقاومتی نیز در این زمینه انجام شود باید با صبوری و بردباری آن را تحمل کرده و کجی‌ها را از جامعه زدود. استاندار اردبیل بزرگترین لبیک‌گویی به امام حسین (ع) را عمل به امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و گفت:‌ همه تابعان امام حسین (ع) باید در این مسیر قدم بردارند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن