تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب مشهد صورت گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب مشهد صورت گرفته است خبرگزاری پانا: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از استقبال خوب مردم از شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان ساعت 13:05



 به گزارش خبرگزاری پانا، محسن انتظاری هروی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد گفت: با وجود سردی هوا استقبال خوبی از ناحیه مردم صورت گرفته است و در مجموع شاهد برگزاری نمایشگاه خوبی هستیم. وی ادامه داد: باید اقداماتی انجام شود تا مردم از کتاب استقبال بیشتری داشته باشند و بیش از گذشته برای کتاب خوانی وقت بگذارند  که برنامه های جنبی نمایشگاه در سرای اهل قلم برای جذب قشرهای مختلف مردم کمک کننده است. وی ضمن تاکید بر تشویق نوجوانان و جوانان برای کتابخوانی بیان کرد: در زندگی امروز با وجود رسانه های تصویری و تراکم کاری مردم وقت کمتری برای کتاب خوانی اختصاص می دهند که در این شرایط به نظر می رسد تشویق نوجوان و جوانان برای کتاب خوانی به شیوه های مختلف ضرورت دارد.       رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن بیان اینکه برگزاری اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال مشهد کار نو و جدیدی بود، تصریح کرد:در این نمایشگاه باید از بازدیدکنندگان و غرفه داران نظرسنجی علمی صورت بگیرد تا نقاط قوت و ضعف مشخص شود و شورای اسلامی شهر و شهرداری از پیشنهادات خوبی که در قالب این نظرسنجی ها به دست آید استقبال خواهند کرد .
انتظاری هروی ضمن بیان این نکته که مشهد متعلق به امام رضا (ع) می باشد، افزود: مشهد شهری است که هر ساله از 120 کشور دنیا زائر دارد و این زائرین باید از فضاهای فرهنگی مناسبی در شهر مشهد استفاده کنند که به نظر می رسد ایجاد یک نمایشگاه کتاب بین المللی دائمی و متنوع با چند زبان مختلف، یک حرکت مفید باشد که در این زمینه شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر همیاری لازم را خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن