تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805469448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت برنامه حکيمانه‌اي براي تحقق افق 1404 تدوين کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۳:۳۱ق.ظ)
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي : دولت برنامه حکيمانه‌اي براي تحقق افق 1404 تدوين کند نماينده ولي فقيه در استان مرکزي خواستار تدوين برنامه حکيمانه همراه با اميد براي تحقق افق 1404 شد.
به گزارش خبرگزاري موج، قربانعلي دري‌نجف‌آبادي نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در ديدار معاون اول رئيس جمهور با فعالان اقتصادي استان مرکزي تأکيد کرد: انتظار ما از دولت اين است که براي تحقق جشم‌انداز 20 ساله کشور و افق 1404 برنامه‌ريزي حکيمانه، خردمندانه و توأم با اميد تدوين کند.
وي با بيان اينکه‌ اين برنامه بايد متناسب با ظرفيت‌هاي کشور در ابعاد طبيعي، انساني، منطقه‌اي، انرژي، بين‌المللي و ترانزيتي تدوين شود، افزود: تدبير در بحث پيشبرد امور بسيار حائز اهميت است و گاهي با اهميت‌تر از منابع مالي و اعتباري مهم جلوه مي‌کند و امروز دولت بايد به اين مفهوم پايبند باشد و با عاقبت‌نگري امور را به انجام برساند.
امام جمعه موقت اراک تصريح کرد: جمهوري اسلامي ظرفيت‌هاي بسياري دارد. استان مرکزي نيز جزو استا‌ن‌هاي فاخر کشور محسوب مي‌شود و افتخارات بسياري را براي کشور رقم زده و افراد مؤثري را تقديم کرده است و البته بايد بيش از پيش مورد توجه و رسيدگي قرار گيرد.
وي با تأکيد براينکه بايد به مباحثي چون وضعيت دانشگاه‌ها و بيمارستان‌هاي استان نگاه ويژه‌اي داشت، گفت: بسترسازي و ايجاد امور زيربنايي در استان توجه خاص دولت را مي‌طلبد چراکه استان مرکزي در قلب کشور و مسير ارتباطي قرار گرفته است و توسعه زيربنايي آن حائز اهميت است.
دري‌نجف‌آبادي اضافه کرد: توسعه استان قطعاً توسعه کشور را نيز به همراه دارد و از مواردي که بايد در اولويت قرار گيرد بحث راه‌آهن سريع‌السير است که مي‌توان ترافيک‌هاي جاده‌اي را نيز از اينطريق به شدت کاهش داد.
وي در ادامه بخش کشاورزي و صنعت استان را نيازمند حمايت جدي عنوان کرد و گفت: مسئله مهم واحدهاي توليدي استان بحث نقدينگي است که بايد تصميمات جدي در اين خصوص اتخاذ شود و با افزايش نقدينگي تسهيل در توليد را ايجاد کنيم.
نماينده ولي فقيه در استان همچنين به بحث واگذاري صنايع اشاره کرد که طبق اصل 44 به درستي صورت نگرفته است و بايد موانع و مشکلات اين حوزه نيز رفع شود و ادامه داد: بحث آب که امروز کل کشور درگير آن هستند چالش‌هايي را ايجاد کرده است که بايد دولت با تدبير وارد آن شود.
دري‌نجف‌آبادي با تأکيد بر استانداردسازي در بحث صادرات گفت: استانداردسازي در اين حوزه را نبايد فراموش کرد چراکه با کيفي‌سازي مي‌توانيم هم‌پاي کالاهاي خارجي بازار صادراتي قوي در اختيار داشته باشيم و صادرات را توسعه بخشيم.
در اين ديدار محمدحسين مقيمي استاندار مرکزي با اشاره به برگزاري جلسات شوراي گفت‌وگوي بخش خصوصي در استان اظهار کرد: طي يک سال اخير با بخش خصوصي در حوزه کشاورزي، خدمات، گردشگري و مديران صنايع جلسات متعددي داشته‌ايم که به رفع مشکلات در اين حوزه‌ها کمک شاياني داشته است.
وي با بيان اينکه بخشي از مشکلات که در حوزه کاري استان بوده است همچون بحث نقدينگي، سرمايه در گردش، ماليات، وضعيت بيمه، مسائل کارگري و تحصن‌ها بررسي و عمده آنها رفع شده است، افزود: بخشي ديگر که در حيطه کاري و تصميم‌گيري استان نبوده است به شوراي گفت‌وگوي بخشي خصوصي کشور ارجاع شد که تصميمات مناسبي تاکنون براي رفع مشکلات اتخاذ شده است.
استاندار مرکزي تصريح کرد: اميد است همانگونه که دولت تاکنون در جهت کاهش تورم گام‌هاي مثبتي برداشته است بحث خروج از رکود را نيز با موفقيت طي کند و توليدکنندگان ما نيز با تلاش و سعه‌صدر قطعاً حامي دولت خواهند بود.
مقيمي در پايان افزود: استان مرکزي با داشتن دو هزار و 950 واحد صنعتي و واحدهاي متعدد کشاورزي و توليدي همواره پشتيان صنايع کشور بوده است و مواد اوليه بسياري از صنايع نيز در اين استان تامين و توليد مي‌شود. فعالان اقتصادي و توليدکنندگان استان مرکزي نيز همواره در جهت چرخيدن چرخ‌هاي توليد و اقتصاد کشور تلاش داشته‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن