تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد از جوانان اين ديار، علما، هنرمندان و شخصيت هاي بزرگي به جهان معرفي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۲۰ب.ظ)
آيت الله مکارم شيرازي: بايد از جوانان اين ديار، علما، هنرمندان و شخصيت هاي بزرگي به جهان معرفي شوند بايد شاهد باشيم که از جوانان اين ديار، علما، هنرمندان و شخصيت هاي بزرگي به جهان معرفي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله العظمي ناصر مکارم شيرازي عصر سه شنبه در بدو ورود به شهر شيراز در جمع خبرنگاران تاکيد کرد: بايد شاهد باشيم که از جوانان اين ديار، علما، هنرمندان و شخصيت هاي بزرگي به جهان معرفي شوند.
وي تاکيد کرد: هر کس که سوابق تاريخي فارس و شيراز را خوانده باشد مي داند که علما، شخصيت ها و افراد بزرگي از اين ديار به جهان معرفي شدند که اميدوارم جوانان ادامه دهنده راه آنان باشند.
مرجع تقليد شيعيان ادامه داد: ما نيز تمامي تلاش خود را انجام مي دهيم و هرگونه که لازم باشد به مسئولين و علما استان همکاري مي کنيم تا شخصيت هاي بزرگ ديگري از ميان جوانان امروز به جهان معرفي شود.
آيت الله العظمي مکارم شيرازي افزود: حوزه هاي علميه، دانشگاهها، مسئولين و علماي شيراز نيز بايد تلاش کنند تا همچنان شاهد معرفي شخصيت هاي برجسته از اين ديار به جهانيان باشيم.
وي طي سفر سه روزه خود به شهر شيراز با گروههاي مختلف مردمي، طلاب و دانشگاهيان ديدار خواهند کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن