تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدافند غيرعامل بايد همه‌گير شود و اين فرمان ولي امر مسلمين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳۸ب.ظ)
رئيس ستادکل نيروهاي مسلح: پدافند غيرعامل بايد همه‌گير شود و اين فرمان ولي امر مسلمين است رئيس ستادکل نيروهاي مسلح گفت: فرمانده کل قوا نه تنها در امر پدافند غيرعامل فرمان دادند، بلکه در اين رابطه پيگيري‌هاي مکرري داشته اند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرلشکر سيدحسن فيروزآبادي طي سخناني در سومين همايش پدافند غيرعامل که در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد گفت: بنا به گفته حضرت امام (ره) بايد استراتژي دفاع همه‌جانبه تدوين شود، يعني همه مردم با همه امکانات براي دفاع آماده باشند.
رئيس ستادکل نيروهاي مسلح با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري پيرامون پدافند غيرعامل اظهار داشت: فرمانده کل قوا فرمان همگاني پدافند غيرعامل را صادر کردند و همچنين تاکيد داشتند که پدافند غيرعامل يک اصل و مصونيت است. همچنين سند چشم‌انداز بيست ساله کشور در دفاع همه‌جانبه تاکيد مي کند که يکي از ابعاد آن پدافند غيرعامل است.
فيروزآبادي با بيان اينکه پدافند غيرعامل همراه و مکمل پدافند عامل است، تصريح کرد: سياست کلي نظام و سند چشم‌انداز پدافند غيرعامل را تاييد کرده که مي گويد پدافند غيرعامل مجموعه‌اي از اقدامات غيرمسلحانه‌اي است که موجب افزايش بازدارندگي، کاهش آسيب‌پذيري‌ها، تداوم فعاليت‌هاي ضروري، ارتقاء پايداري ملي و موجب تسهيل مديريت بحران در مقابل تهديدات و اقدامات نظامي دشمن مي شود.
وي با بيان اينکه انتظار فرمانده کل قوا از پدافند غيرعامل فراقوه‌اي و ملي است، افزود: فرمانده کل قوا نه تنها در امر پدافند غيرعامل فرمان دادند، بلکه در اين رابطه پيگيري‌هاي مکرري داشتند و افراد را مسئول اين امور کردند تا کار وارد مساله اجرايي شود و حتي پس از آن نيز چندين بار گزارش گرفتند که نشان‎دهنده اهميت پدافند غيرعامل براي رهبر معظم انقلاب است.
رئيس ستادکل نيروهاي مسلح با اشاره به اهميت و ضرورت دفاع در مقابل دشمنان گفت: دفاع جزء هويت يک ملت زنده است و هر ملتي که نتواند از خود دفاع کند و اهميت دفاع را درک نکند، زنده نيست.
فيروزآبادي ادامه داد: ما نمي توانيم چشم و قدرت تحليل داشته باشيم و توطئه هاي عنادآميز استکبار بر عليه نظام اسلامي ببينيم و به فکر دفاع نباشيم.
وي با بيان اينکه در همه طرح هاي بزرگ و ملي بايد به مسائل دفاعي توجه جدي شود، بيان کرد: پدافند غيرعامل بايد همه‌گير شود و اين فرمان ولي امر مسلمين است، لذا همه بايد به فکر پدافند غيرعامل و به فکر مصونيت کشور برابر آسيب هايي که امکان دارد از طريق دشمن انجام شود، باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن