تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبق اخبار واصله توافقات هیئت ایرانی و طرف آمریکایی نهایی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زاکانی در تذکر شفاهی:
طبق اخبار واصله توافقات هیئت ایرانی و طرف آمریکایی نهایی شده است
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: حرکت دولت بدون در نظر گرفتن نظرات مجلس موجبات مشکلات بعدی و عدم تصحیح هر پیمانی که برخلاف مصلحت مردم باشد، خواهد شد که تبعات آن مستقیما برعهده مذاکره کنندگان خواهد بود.


 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز سه شنبه 6 آبان خطاب به وزیر امورخارجه و تیم مذاکره کننده ایران گفت: طبق اطلاعات و اخبار رسیده توافقات فی‌مابین هیئت ایرانی و طرف آمریکایی نهایی شده است.  
 
زاکانی بیان داشت: سکوت دستگاه دیپلماسی در برابر زیاده گویی نمایندگان مذاکره کننده آمریکایی و تکرار گزافه گویی‌های آن‌ها سبب پررویی، زیاده خواهی و هذیان گویی این شیطان بزرگ شده است.
 
وی در ادامه افزود: پیگیری برخی دیگر از افراد مرتبط با پرونده هسته‌ای برای راه‌اندازی کمپینی مبنی بر "هر توافق بدی بهتر از توافق نکردن است" را ذلت می‌دانیم و آن را به شدت محکوم کرده و از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم پشت صحنه آنان را برای ملت عزیز روشن نماید.  
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید براینکه اخبار واصله حکایت از عبور از خطوط قرمز ترسیمی نظام جمهوری اسلامی ایران در توافقات ضمنی دارد، گفت: بی‌شک این امر موجب تضییع حقوق ملت و پایمال شدن دستاوردهای هسته‌ای خواهد شد.  
 
زاکانی گفت: پذیرش خواسته‌های ظالمانه طرف آمریکایی در کاهش غنی‌سازی و تغییر ماهیت بخش‌هایی از صنعت غنی‌سازی در قبال لغو بخش کوچکی از تحریم‌ها قابل قبول برای ملت رشید ایران نخواهد بود و این امر موجب ضرر به منافع ملی و مصالح انقلاب اسلامی ایران است.  
 
وی بیان داشت: تمامی تعهدات و پیمان‌ها باید به تصویب مجلس برسد، اما متاسفانه در مذاکرات هسته‌ای نمایندگان مجلس در بی‌خبری محض به سرمی‌برند و هیچ اطلاع رسانی دقیقی به آن‌ها انجام نمی‌گیرد.
 
زاکانی خاطر نشان کرد: حرکت دولت بدون در نظر گرفتن نظرات مجلس موجبات مشکلات بعدی و عدم تصحیح هر پیمانی که برخلاف مصلحت مردم باشد، خواهد شد که تبعات آن مستقیما برعهده مذاکره کنندگان خواهد بود و نهایتا از صدا و سیما می‌خواهیم زمینه بحث و مناظره میان صاحب نظران را فراهم کرده و ابعاد مختلف این موضوع را به سمع و نظر مردم برسانند.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن