تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده هاي قصاص مورد حمايت هاي مختلف قانوني قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲ق.ظ)
پورمحمدي تاکيد کرد: پرونده هاي قصاص مورد حمايت هاي مختلف قانوني قرار مي گيرند دستگاه قضايي از تمامي پرونده هاي قصاص و قربانيان آن حمايت مي کند و آن طور نيست که تنها حمايت ها به پرونده هاي مدت کوتاه اخير محدود شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري، در حاشيه نشست مديران ستادي و اجرايي سازمان تعزيرات حکومتي در جمع خبرنگاران در خصوص بازداشت معاون حقوقي وزارت نيرو درباره پرونده 32 ميلياردي يک وکيل گفت: هر خبري که باشد توسط مقامات قضايي به وقت خود به اطلاع عموم خواهد رسيد و اين مهم است که دولت يازدهم به جد در مبارزه با فساد اقدام خواهد کرد و هيچ کوتاهي در اين خصوص انجام نخواهد داد.
وي ادامه داد: دستگاه هاي قضايي و نظارتي و با همکاري تمامي دستگاه هاي ذيربط اگر فسادي در گذشته وجود داشته باشد و خداي نکرده فسادي که امروز اتفاق بيفتد را به طور جدي با آن برخورد مي کند.
وي درباره حمايت از بزه ديدگان و بودجه وزارتخانه نسبت به اين قشر گفت: آسيب ديدگان اجتماعي بايد مورد حمايت و ترميم قرار بگيرند و امروز اين اقدام را دولت برعهده گرفته است؛ امروز زمان درمان فوري و توجه است که خوشبختانه اين اقدام توسط دولت و ارگان هاي امدادي و خدماتي در حال رخ دادن است
وي ادامه داد: بزه ديدگان و آسيب ديدگاني که جرم بر عليه آنان احراز شده است درمان آسيب هاي ناشي بر عهده دولت است اما بودجه ما کاملا محدود و زير 5 ميليارد تومان است که بخشي از آن را خودمان تامين مي کنيم و بخش ديگر را به ساير دستگاه هاي مربوطه مرتبط مي کنيم.
وزير دادگستري در خصوص اينکه حمايت از قربانيان اسيدپاشي در زمان گذشته و چگونگي نحوه حمايت از آنها نيز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: پرونده هاي قصاص و آن دسته از افرادي که بر روي آنها جنايت صورت گرفته به صورت هاي مختلفي مورد حمايت قانوني قرار گرفتند و بدين شکل نبوده که تنها اين پرونده هاي مدت اخير دنبال شود. دستگاه قضايي به طور پيوسته تمام پرونده ها را مورد پيگيري قرار مي دهد.
وي افزود: براي تامين بودجه ابتدا بايد منتظر صدور حکم پرونده ها شد اما به دليل اينکه روند حکم دهي برخي پرونده ها طولاني مي شود ما مجوز و قدرت پرداخت نداريم و بايد مراحل صدور حکم تصويب شود و پس از ابلاغ منتظر تامين بودجه مي مانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن