تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهسازي و بهره برداري از سالن ورودي ترمينال يك فرودگاه رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۴ق.ظ)
بهسازي و بهره برداري از سالن ورودي ترمينال يك فرودگاه رشت سالن ورودي ترمينال شماره يك فرودگاه رشت با قدمت 46 ساله، طي دوره سه ماه و نيم، بازسازي و بهسازي شد و در بازگشت اولين گروه از حجاج گيلاني به بهره‌برداري رسيد.
به‌گزارش خبرگزاري موج، فتاح رضواني مديركل فرودگاه رشت در اين باره گفت: از نيمه دوم تيرماه سال جاري عمليات بازسازي و بهسازي سالن ورودي ترمينال يک خارجي فرودگاه رشت آغاز شد و طبق برنامه زمانبندي شده اين پروژه جهت بازگشت حجاج گيلاني در زمان مقرر، اول آبان ماه با تلاش شبانه‌روزي همكاران اين اداره‌كل به بهره‌برداري رسيد.
رضواني با اشاره به ضرورت انجام بهسازي ترمينال، جلوگيري از تحميل هزينه بسيار زياد به شركت فرودگاه هاي كشور براي احداث ترمينال جديد، تغيير در گردش كار پروازهاي خارجي، استفاده از ظرفيت كامل فضاي ترمينال و حذف فضاهاي غير ضروري و غير مرتبط، جمع‌آوري سيستم‌هاي فرسوده و ناكارآمد گرمايشي، سرمايشي و جايگزين کردن سيستم جديد و همچنين لزوم مقاوم سازي سازه ترمينال را از عمده دلايل اجراي اين پروژه برشمرد.
وي افزود: در اين پروژه با توجه به افزايش مساحت سالن ورودي نسبت به نوسازي كليه سيستم‌هاي تاسيساتي از جمله جمع‌آوري و احداث روشنايي، كانال‌هاي هواساز موتورخانه مركزي و افزايش هواسازهاي جديد و مورد نياز اقدام شد.
رضواني گفت: همچنين سازه ترمينال به‌صورت كامل مقاو‌ سازي و سقف كاذب، ديوارها، كف سالن به‌صورت كامل به گونه‌يي مناسب اجرا شد و در اين راستا با توجه به افزايش مساحت ترمينال به ميزان 512 مترمربع گردش مناسب جهت خطوط گذرنامه، تخصيص فضاي مناسب جهت گمرك و افزايش طول تسمه نقاله پيش‌بيني و همچنين درب هاي اتوماتيك تعبيه شد.
وي همچنين با اشاره به افزوده‌شدن محوطه اداري سابق اين ادار‌ه‌كل به ترمينال ورودي افزود: مساحت قبلي سالن ورودي 688 مترمربع بود كه با اضافه شدن محوطه مذكور به 1200 مترمربع افزايش پيدا كرد كه اين امر ايستايي مسافران را در سالن كمتر خواهد كرد و تسهيلات بسيار مناسبتري را به مسافران و ارگان‌هاي مربوطه ارائه خواهد داد.
مديركل فرودگاه گيلان اظهار داشت: با هزينه 11 ميليارد ريال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌هاي كشور نسبت به بهسازي سالن ورودي ترمينال يك فرودگاه رشت اقدام شد كه بدون ترديد رضايتمندي مسافران خارجي را به همراه خواهد داشت.
رضواني افزود: با بهسازي سالن ورودي ترمينال يك، تعداد كيوسك‌هاي كنترل گذرنامه چهار دستگاه و تعداد درب‌هاي خروجي بار در گمرك به سه دهانه، تعداد درب‌هاي خروجي سالن به دو دهانه و همچنين طول تسمه نقاله از 34 متر به 44 متر ارتقاء يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن