تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطار لوکس بوداپست - تهران به مقصد رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۵ب.ظ)
قطار لوکس بوداپست - تهران به مقصد رسيد يک قطار مجلل تروريستي از بوداپست وارد تهران شد. مسافران اين قطار پيش از رسيدن به تهران از شهرهاي اصفهان، شيراز و يزد ديدار کرده بودند.
به گزارش خبرنگا ربين الملل خبرگزاري موج، يک سرويس قطار لوکس که حدود دو هفته پيش بوداپست، پايتخت مجارستان، را به مقصد تهران ترک کرده بود،‌ امروز (دوشنبه)،‌ وارد تهران شد.
بر اساس اين گزارش، حدود 70 مسافر که اغلب آنها از اتباع بريتانيا و استراليا هستند پيش از اينکه قطار به تهران برود، از شهرهاي اصفهان، شيراز و يزد ديدار کرده بودند.
اين قطار مجلل پيش از ورود به ايران از کشورهاي روماني بلغارستان و ترکيه نيز عبور کرده بود.
اين سفر جذاب دو هفته‌اي که تحت عنوان «جواهرات پارس» برگزار شد گران قيمت بود و براي هر مسافر بين 14 هزار تا 40 هزار دلار هزينه داشت. با اين همه،‌ خبرگزاري فرانسه روز دوشنبه در گزارش خود نوشت که قيمت بليت براي هر مسافر 31 هزار دلار بوده است.
بر اساس گزارش ها، مسافران متناسب با پولي که پرداخت ‌کرده اند از اتاق‌ها، خدمات ويژه و برنامه‌هاي شهرگردي بهره‌مند شده اند. بليت‌هاي اولين سفر اين قطار طي 10 روز پيش فروش شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن