تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819211035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد جالبي که ساروي‎ها شکستند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رکورد جالبي که ساروي‎ها شکستند
صنعت ساري با پيروزي برابر تيم پيکان به جمع 8 تيم برتر جام‌حذفي کشور راه يافت. صنعت، تنها تيم از دسته دوم کشور (سومين دسته ليگ) است که در اين جمع قرار مي‌گيرد.

به گزارش "ورزش سه"، قبلا تیم های دسته اولی (دسته دوم واقعی) حتی به فینال جام‌حذفی رسیده و قهرمان هم شده اند اما تا به حال یک تیم از این دسته، سابقه صعود به این مرحله را نداشته اند.

در سال های 65 و 67 تیم های گمنامی مثل خیبر خرم آباد و شاهین اهواز به فینال جام‌حذفی رسیده و حتی شاهین اهواز در این عرصه قهرمان هم شده است. اما در این سال ها لیگ نداشتیم تا متوجه شویم شاهین اهواز و خیبر در چه سطحی هستند اما در سال های مورد اشاره این تیم ها از دسته های پایین تر در جام‌حذفی موفق بوده اند.

1. بهمن: در سال 73، بهمن در دسته دوم کشور حضور داشت (دسته دوم واقعی)، آنها در فینال، برابر تیم فوتبال تراکتور برنده و قهرمان رقابت ها شدند. بهمن سال 74 دسته اولی شد.

2. استقلال اهواز: در سال 77، استقلال اهواز دسته دومی، به نیمه نهایی جام‌حذفی رسید. آنها در این مرحله به پرسپولیس باختند.

3. نوژن ساری: در جام‌حذفی 85 ـ 84 تیم دسته اولی (دسته دوم واقعی) نوژن ساری به نیمه نهایی آمد و در این مرحله به دنبال باخت به تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی از دور رقابت ها کنار رفت.

4. گسترش فولادتبریز: در جام‌حذفی سال 89 ـ88 تیم دسته اولی گسترش فولاد تبریز به فینال جام‌حذفی کشور رسید. این تیم در فینال با نتیجه مجموع 5 ـ2 برابر پرسپولیس مغلوب شد و قهرمانی رقابت ها را به پرسپولیس بخشید، گسترش فولاد در آن سال، در مسابقات دسته اولی فعالیت می‌ کرد.


صنعت ساريدسته يک



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/05 15:29  تعداد بازدید: 1,753





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن