تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب‌زاده:در جام‌حذفي خوب بازي کردن مهم نيست‎


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رجب‌زاده:در جام‌حذفي خوب بازي کردن مهم نيست‎
مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن گفت: فکر مي‌کنم در جام حذفي خوب يا بد بازي کردن مهم نيست و بردن بازي و صعود به مرحله بعدي مهم است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده در رابطه با پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی در اهواز داشتیم و می‌دانستیم که تیم حریف نیز فوتبال خوبی بازی می‌کند. خوشحالم که در نهایت توانستیم با ارائه یک بازی منطقی تیم حریف را در خانه‌اش شکست دهیم. البته ۱۰ نفره شدن تیم حریف نیز به ما کمک زیادی کرد اما با این وجود تا دقایق آخر نیز دست از تلاش برنداشتیم. ۲ گلی هم که حریف زد، روی ضربات ایستگاهی و پنالتی بود.

وی ادامه داد: در هر صورت فکر می‌کنم در جام حذفی خوب یا بد بازی کردن مهم نیست و بردن بازی و صعود به مرحله بعدی مهم است. هدفمان در جام حذفی بزرگ است و احتمالاً دور بعدی میزبان استقلال خواهیم بود. امیدوارم که در لیگ برتر نیز بتوانیم به پیروزی برسیم و خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

مهاجم ۲ گله ذوب آهن در بازی دیروز در خصوص اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان استقلال خوزستان به تصمیمات داور مسابقه تصریح کرد: بازی در واقع دو صحنه تاثیر گذار در بحث داوری داشت که من در هر دوی آنها حضور داشتم. یکی اخراج طیبی بود که روی من خطای واضحی کرد و اگر خطا نمی‌کرد تک به تک می‌شدم، پس اخراجش درست بود. همچنین در صحنه پنالتی مدافع حریف به پشت پای من ضربه زد. اشتباهات داوری بارها گریبان ما را گرفته و در فوتبال طبیعی است اما فکر نمی‌کنم داور اشتباه تاثیرگذاری در این بازی داشت.

رجب زاده در پایان در پاسخ به این سوال که گفته مي‌شود اگر ذوب آهن در این دیدار پیروز نمی‌شد احتمال برکناری گل محمدی زیاد بود؟ گفت: نمی‌دانم این شایعات از کجا می آید. مدیرعامل و رئیس هیات مدیره ما هر روز مصاحبه می‌کنند و می‌گویند قصد تغییرات در کادرفنی را نداریم اما بازهم شایعه می‌سازند. خوشحالم که با این برد وضعیت گل محمدی در تیم بهتر شد و فشارها کمی از روی دوش او کنار رفت. امیدوارم که در بازی‌های لیگ نیز بتوانیم چند پیروزی به دست بیاوریم تا شایعه‌ای بابت برکناری گل محمدی دیگر نشنویم.


مهدي رجب زادهذوب آهن اصفهانليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/05 14:48  تعداد بازدید: 493





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن