تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از توان مالي پيمانكاران براي تمام يا بخشي از پروژه ها مسکن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷ق.ظ)
استفاده از توان مالي پيمانكاران براي تمام يا بخشي از پروژه ها مسکن مهر مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي كردستان با اشاره به مشكلات موجود در تامين اعتبار پروژه هاي مسكن مهر، خواستار استفاده از توان مالي پيمانكاران براي تمام يا بخشي از اين پروژه ها شد.
به گزارش خبرگزاري موج، خسرو ويسي در جلسه شوراي مسكن استان اظهار داشت: پروژه هاي مسكن مهر ما عمدتا پروژه هاي بزرگي هستند و مانع اصلي آنها نيز كمبود اعتبار است لذا اين مهم بايد مورد بررسي قرار گرفته و در راستاي تامين اعتبار آن تلاش شود.
وي گفت: براي رفع اين مشكل مي توان بخشي از عمليات پروژه را كه با ماشين آلات قابل انجام است به پيمانكاران توانمند و داراي توان مالي بالا واگذار كرد و پس از تامين اعتبار، هزينه به پيمانكار برگردانده شود.
مدير مسكن اداره كل راه و شهرسازي كردستان اظهار كرد: استفاده از توان مالي پيمانكاران اصلي پروژه ها براي تمام يا بخشي از مطالبات پروژه هاي مسكن مهر، كمك شاياني به تسهيل در اتمام واحدها كرده و متقاضيان مي توانند زودتر واحدهاي خود را تحويل گيرند.
وي در ادامه به انجام كار مطالعاتي ارتقاي كيفيت زندگي در سايت هاي مسكن مهر اشاره كرد و افزود: اين كار مطالعاتي در حال بررسي است و از پروژه هاي مسكن مهر شهرك بهاران سنندج آغاز خواهيم كرد.
ويسي همچنين به مشكلاتي كه در زمينه دريافت پايان كار سايت هاي مسكن مهر وجود دارد اشاره و بر تلاش براي رفع اين مشكل توسط متوليان امر تاكيد كرد.
وي گفت: از تعداد واحدهاي تحويل نشده، شش هزار و 350 واحد داراي پاركينگ مسقف و 9 هزار واحد نيز داراي پاركينگ روباز 40درصد واحدهاي مسكن مهر در استان مسقف و 60 درصد روباز است.
مدير مسكن اداره كل راه و شهرسازي كردستان با اشاره به اينكه پاركينگ واحدهاي مسكن مهر فازهاي يك، دو و سه شهرك بهاران كلا روباز است افزود: پاركينگ رو باز در فاز دو اين شهرك به دليل تراكم بلوك ها مشكل ساز است.
به گفته وي فاز چهار شهرك بهاران نيز كه هزار و 55 واحد است به طور كامل از پاركينگ سقف دار برخوردار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن