تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798324040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار/با حضور نماینده مردم کرمان در مجلس صورت گرفت تجلیل از خدمات دندانپزشکان و مدیران بیمه کرمان + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تکرار/با حضور نماینده مردم کرمان در مجلس صورت گرفت
تجلیل از خدمات دندانپزشکان و مدیران بیمه کرمان + تصاویر
جمعی از دندانپزشکان و مدیران بیمه استان کرمان با حضور محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: تجلیل از خدمات دندانپزشکان و مدیران بیمه کرمان + تصاویر



به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمان، یکشنبه‌شب با حضور محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و با همت  کلینیک دندانپزشکی شریف‌زاده از خدمات برخی از دندانپزشکان و مدیران بیمه استان کرمان تجلیل شد. محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کلینیک دندانپزشکی شریف‌زاده در کرمان با اشاره به بهبود وضعیت مراکز درمانی در بخش دندانپزشکی اظهار داشت: کلینیک درمانی شریف‌زاده با اتکا به استفاده از نیروی متخصص و مجرب از مراکز فعال در حوزه بهداشت و درمان منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود، این کلینیک بتواند در سال‌های آینده خدمات بهتر و مطلوبی به بیماران ارائه دهد و جایگاه خود را در کرمان حفظ کند. این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیازهای موجود در حوزه سلامت در کشور گفت: هم‌اکنون هزینه‌های درمانی به نسبت درآمدها بسیار بالا است که باید با افزایش درآمد خانواده‌ها برای کاهش هزینه‌های درمانی نیز تلاش شود.

پورابراهیمی با اشاره به نقش نهادهای بیمه‌ای در این عرصه بیان داشت: در شرایط فعلی دولت با مسائل اقتصادی متعددی درگیر است و نمی‌تواند در راستای افزایش حقوق و دستمزد حرکتی انجام دهد. وی با بیان اینکه نهادهای بیمه‌ای باید در چارچوب ضوابط و مقررات سطح خدمات خود را افزایش دهند، گفت: بدون شک بزرگترین سرمایه بیمه‌ها اعتماد مردم است که به‌سبب عدم حمایت این نهادها و پایین بودن تعرفه‌ها نتوانسته‌اند رضایت مردم را جلب کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ارزش پول ملی ایران نسبت به سال 91 به یک سوم کاهش یافته است، تصریح کرد: این بدان معناست که قدرت خرید مردم نیز کاهش قابل‌توجهی یافته است. پورابراهیمی با اشاره به شوک ارزی و اقتصادی ایران در سال 91 افزود: این مسئله فشارهای سنگینی را به خانواده‌ها وارد کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از نیازها در شرایط نامساعد مالی قابل چشم‌پوشی هستند، اضافه کرد: اما نیازهای درمانی و پزشکی در بدترین شرایط قابل اغماض نیستند و مردم حاضرند برای بهبود سلامتی خود هزینه‌ها را پرداخت کنند. پورابراهیمی با تأکید بر اینکه تحمیل هزینه‌های سنگین درمانی و عدم حمایت بیمه‌های درمانی مردم بسیاری را به فقر کشانده است، گفت: یکی از اقدامات مثبت دولت یازدهم کاهش هزینه‌های درمانی اقشار کم درآمد و فاقد بیمه است. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هفته گذشته خود به یونان گفت: در جریان این سفر و در برخورد اتفاقی که با وزیر بهداشت در فرودگاه ترکیه داشتم، خبرهای خوبی از سوی وی مبنی بر کاهش هزینه‌های دندانپزشکی شنیدم و به نظر می‌رسد، وزارت بهداشت و درمان برای تعیین تکلیف این بخش از درمان برنامه‌های خوبی داشته باشد که این مسئله می‌تواند برای مردم بسیار سودمند باشد.

پورابراهیمی با بیان اینکه هزینه‌های بالای دندانپزشکی مردم را سردرگم کرده است، افزود: اینکه دندانپزشکی نیز همچون سایر رشته‌های پزشکی زیر چتر بیمه‌ها قرار گیرد، از خواسته‌های مردم است. وی خواستار رقابتی شدن سطح خدمات در مراکز درمانی و کلینیک‌ها شد و اظهار کرد: از بودجه عمومی سال جاری 11 هزار میلیارد تومان به امر یارانه در حوزه دندانپزشکی اختصاص یافته است. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از وضعیت نهادهای بیمه‌ای کشور، گفت: در حال حاضر بیمه‌ها وضعیت مناسبی ندارند و مجلس به جد پیگیر آن است. پورابراهیمی با تأکید بر اینکه طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، متذکر شد: در حال حاضر احکام 15 عضو هیئت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور از سوی رئیس مجلس صادر شده است. وی با بیان اینکه این مسئله از سوی مجلس به شکل جدی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: نتیجه تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور پس از شش ماه کار مطالعاتی در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود و موارد احتمالی هرگونه تخلف به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می‌شود. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواهان شکل‌گیری بیمه‌های خصوصی اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: باید مانند بیمه‌های مرتبط با حوادث، بیمه‌های درمانی نیز  توسط بخش خصوصی ایجاد شود. پورابراهیمی در پایان از شریف‌زاده و سایر دندانپزشکان حاضر در این نشست درخواست کرد تا ساعات و بخشی از وقت کار خود به درمان بیماران نیازمند اختصاص دهند تا بدین وسیله حمایت مادی و معنوی خوبی از سوی دندانپزشکان از افراد ناتوان و بیمار انجام شده باشد. در ادامه همایش نازیلا شریف‌زاده مدیر ارشد کلینیک دندانپزشکی شریف‌زاده به ارایه گزارشی از نحوه راه‌اندازی و فعالیت این کلینیک پرداخت و اظهار داشت: این کلینیک با هدف ارائه خدمات تشخیصی، درمانی ، زیبایی براساس استاندارد  Iso 9001 – 2008  و با نگرش ارتقای کیفیت خدمات برای همه مراجعان در آبان ماه سال 91 راه‌اندازی شده است.

به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم  با حضور محمدرضا پورابراهیمی از مدیران ارشد بیمه‌های  استان کرمان شاه‌علی (مدیریت بیمه نوین)، زنگی‌آبادی (مدیریت بیمه دانا)، ارجی (مدیریت بیمه آسیا)، شریفی (مدیریت بیمه رازی)، ضیاء‌الدینی (مدیریت بیمه سامان)، اسلامی (نماینده بیمه میهن)، قلندری (معاون بیمه نوین)، خادمی و پیروزفر از فعالان صنعت بیمه تقدیر و تشکر به‌ عمل آمد.



انتهای پیام/80011/ذ

93/08/05 - 00:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن