تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821202521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان زنجان به قطب IT کشور تبديل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۳۷ب.ظ)
استاندار زنجان: استان زنجان به قطب IT کشور تبديل مي شود استاندار زنجان گفت: اکتشاف در پهنه هاي معدني استان، اجراي شهرک اختصاصي IT و الکترونيک، استان به قطب آمادي در شمالغرب کشور تبديل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، انصاري، استاندار زنجان، به مهمترين تصميمات دولت در راستاي توسعه استان زنجان اشاره نمود و هدف از کليه تصميمات اتخاذ شده را افزايش درآمدهاي استان، مقابله با بيکاري و افزايش درآمد سرانه و پايدار مردم استان برشمرد.
وي به ظرفيت هاي توسعه اي استان در دو بخش کشاورزي و معدن اشاره نمود و گفت: دولت از استقرار محورهاي توسعه اي جديد در استانها حمايت خواهد نمود. انصاري اکتشاف در پهنه هاي معدني را از جمله اقدامات دولت و شرکت هاي بزرگ وابسته به دولت عنوان نمود و گفت: با هماهنگي هاي انجام شده، مقرر گرديد اکتشاف در پهنه طارم توسط شرکت وابسته به سازمان تامين اجتماعي، اکتشاف در پهنه سلطانيه توسط شرکت ايميدرو و اکتشاف در پهنه وسيع انگوران توسط شرکت تهيه و توليد انجام خواهد شد تا ظرفيت هاي معدني استان بصورت کامل مورد بهره برداري قرار گيرد.
استاندار زنجان به بيان مشکلات و کاستي هاي ناشي از توسعه صنايع معدني و کشاورزي در استان اشاره نمود و گفت: با وجود ظرفيت هاي گسترده دانشگاهي، رشته هاي فني و مهندسي مورد نياز در توسعه صنعتي استان با هماهنگي هاي انجام شده، رشته هاي مهندسي مورد نياز صنعت با ارتقاء دانشکده هاي مورد نياز در دانشگاه زنجان و با مشارکت دانشگاه اميرکبير و صنعتي شريف ايجاد و نيروي انساني مورد نياز در اين حوزه ها تربيت خواهد شد.
وي به وجود آسيب ها و آلايندگي هاي اجتناب ناپذير از توسعه صنعت اشاره داشت و افزود: بدليل آسيبهايي که ممکن است با گسترش صنايع به محيط زيست استان وارد شود و با وجود محدوديت در اشتغالزايي و بکار گيري نيروي انساني جديد در حوزه هاي صنعت و کشاورزي، 3 محور توسعه جديد در استان زنجان پيگيري خواهد شد.
انصاري با اشاره به اينکه با اقدامات صورت گرفته در بخش IT استان به قطب الکترونبک کشور بدل خواهد شد گفت: با حمايتهاي دولت در کنار وجود ظرفيت کشاورزي و صنايع معدني، امکان توسعه صنايع الکترونيک و نيز تبديل زنجان به نقطه آمادي شمالغرب کشور و توجه به حوزه گردشگري، اين 5 محور از محورهاي توسعه اي استان قلمداد و برنامه ريزي لازم در اين زمينه ها انجام خواهد ميشود.
مقام عالي استان اظهار داشت: با توجه به اينکه صنعت برق و IT بعنوان يک صنعت پاک سابقه طولاني در استان زنجان دارد و بدليل نزديکي اين استان به پايتخت و موقعيت مناسب، استان زنجان قابليت تبديل به قطب صنايع الکترونيک و IT کشور را داراست و طي هفته هاي آتي نيز عمليات اجرايي شهرک اختصاصي IT و الکترونيک در شرق زنجان آغاز خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن