تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس مجموعه ای زیبا، بی نظیر و قابل توجه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سفیر اندونزی در همایش خانوادگی کشورهای عضو آ سه آن اعلام کرد؛
مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس مجموعه ای زیبا، بی نظیر و قابل توجه است
"دیان وینجوریت" سفیر اندونزی گفت: مجموعه دریاچه، بسیار زیبا، قابل توجه و بی نظیر است و امیدواریم باز هم بتوانیم برنامه هایی در این مجموعه برگزار کنیم.
به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران "دیان وینجوریت" در همایش خانوادگی که با حضور 6 سفیر و کاردار از 6 کشور عضو آ سه آن(ASEAN) در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس صورت گرفت افزود: مجموعه دریاچه، بسیار زیبا، قابل توجه و بی نظیر است و امیدواریم باز هم بتوانیم برنامه هایی در این مجموعه برگزار کنیم.

 کامران هاشمیون مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: انجمن ملل آسیای جنوب شرقی که بیشتر با نام اختصاری آسه‌آن شناخته می‌شود، یک سازمان بین‌المللی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در آسیای جنوب شرقی است. سفیران و کارداران 6 کشور اندونزی، تایلند، فیلیپین، ویتنام، برونئی و مالزی با همراهی اعضای خانواده خود در جمعی بیش از 50 نفره در دریاچه شهدای خلیج فارس حضور یافتند تا طی برگزاری همایشی صمیمانه، روابط دوستانه شان را در این مجموعه زیبای تفریحی گردشگری تحکیم کنند.

گفتنی است این برنامه با اجرای بازیهای ویژه بزرگسالان و کودکان و ارائه و معرفی خوراکیهای خاص و سنتی ویژه هر کشور در فضای باز دریاچه همراه بود و حاضران از هر کشور لباسهایی با رنگ مشخص با رنگهای زرد، سفید، قرمز، سبز و آبی به تن کرده بودند.

پنداریان مشاور عالی اجرایی شهردار منطقه 22 که در این مراسم حاضر شده بود، ضمن خوشامدگویی و ارائه توضیحاتی در خصوص دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: این پروژه از سوی هیات داوران مترو پلیس جزو 20 پروژه برتر کلان شهرهای جهان در سال 2014 شناخته شد و با اهدای لوحی از سوی رییس مترو پلیس و شهرداران برلین، پاریس، ژوهانسبورگ، و حیدرآباد هند به معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به عنوان نماینده شهرداری پایتخت از این پروژه تقدیر شد.

در این مراسم صمیمانه "دیان وینجوریت" سفیر اندونزی نیز با تقدیر از شهرداری منطقه 22 برای میزبانی و تقدیم هدیه ای به رسم یادبود، گفت: « مجموعه دریاچه، مجموعه ای بسیار زیبا و قابل توجه است و خوشحالیم این برنامه موجب شد این مجموعه زیبا را از نزدیک ببینیم. امیدواریم این برنامه موجب نزدیکی بیش از پیش کشورهای ایران و اندونزی بوده و نظایر این برنامه فقط بمنظور بازدید از دریاچه نبوده و مقدمه ای برای برنامه های آتی باشد. این برنامه سال گذشته به نحوی دیگر برپا شده بود اما این بار با هدف ارتباط بیشتر خانواده های کشورهای عضو آ سه آن برگزار شده و تنها برای رقابت نیست. خواستم با برپایی این همایش روح آ سه آن را احساس کنیم.

همایش خانوادگی کشورهای عضو آ سه آن با اتمام ماموریت سفیر تایلند و مراسم خداحافظی وی همراه بود. "ادی سورندج سوخواستی" سفیر تایلند در این برنامه با تشکر از شهرداری منطقه 22 برای میزبانی این همایش خانوادگی در فضای زیبای مجموعه دریاچه خاطر نشان کرد: « در 11 ماهی که در ایران ماموریت داشتم خاطرات بسیار خوبی از ایرانی ها در ذهن دارم. ایران کشور زیبایی است که مردم مهمان نوازی هم دارد و ما بسیار از ایرانی ها یاد گرفتیم. به اینکه در ایران فعالیت کردم افتخار می کنم و رفتن از این کشور زیبا و بزرگ برایم سخت است. امیدوارم بتوانم باز هم ایران را ببینم. آینده خوبی در روابطمان با ایران پیش بینی می کنم.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن