تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي ميلان-فيورنتينا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيش بازي ميلان-فيورنتينا
دو تيم ميلان و فيورنتينا، امروز در ورزشگاه سن سيرو شهر ميلان در هفته ي هشتم سري آ به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، روسونری روند خوبی از ابتدای فصل داشته و حالا باید به رقابت با حریف سرسخت خود یعنی فیورنتینا ی وینچنزو مونتلا برود.



میلان

شاگردان اینزاگی، با روند چهار بازی شکست ناپذیری پا به این میدان خواهند گذاشت. میلان در 5 بازی اخیر خود، دو پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده است که آماری معمولی برای این تیم محسوب می‌شود. با توجه به حضور نداشتن میلان در رقابت‌های اروپایی، آنها فرصت مناسبی برای استراحت دادن به ستاره هایشان داشته اند و با توپ پر پا به این میدان می‌گذارند. میلان در 148 بازی مقابل فیورنتینا، در 68 بازی پیروز بوده و تنها مقابل رم آمار بهتری دارد. ریکاردو مونتولیوو تنها مصدوم میلان است ولی نایجل دی یانگ پس از محرومیت به این بازی بازخواهد گشت.



فیورنتینا

ویولا تحت هدایت مونتلا، به تیم دیگری تبدیل شده است. آنها بسایر خطرناک و قدرتمند نشان داده اند. و در رقابت‌های اروپایی نیز حضور دارند. در 5 بازی اخیر، 3 پیروزی از آن فیورنتینا، 1 شکست و یک تساوی سهم عملکرد آنها بوده است. آمار در مجموع 5 بازی اخیر به نفع فیورنتیناست. در حقیقت، در 5 بازی اخیر، 3 پیروزی از آن میلان، 1 بازی تساوی و 1 بازی با پیروزی میلان همراه بوده است. ویولا برای این بازی مصدوم خاصی ندارد و می‌تواند بدون مشکل ادامه دهد.



فيورنتيناآث ميلان



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/04 12:10  تعداد بازدید: 408





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن