تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم شريف سيستان و بلوچستان در برابر مزدوران بيگانه خواهند ايستاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۱۰ق.ظ)
نايب رئيس اول مجلس؛ مردم شريف سيستان و بلوچستان در برابر مزدوران بيگانه خواهند ايستاد نايب رئيس اول مجلس گفت: مطمئنا مردم بزرگوار و شريف استان سيستان و بلوچستان در برابر مزدوران بيگانه با قدرت خواهند ايستاد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام سيد محمدحسن ابوترابي‌فرد نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز يکشنبه پارلمان در سخناني به حادثه سيل در منطقه دوره و چگيني استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم استان لرستان به ويژه منطقه دوره و چگيني بابت فوت و مجروحيت چند دانش‌آموز و معلم آنها که در حادثه سيل دچار آسيب شدند، داغدار هستند که ما به آنها تسليت مي‌گوييم.
نايب رئيس مجلس با اشاره به شهادت رضا سرگزي معلم سيستاني خاطرنشان کرد: شهادت برادر سرگزي معلم عاليقدري که در سيستان و بلوچستان به شهادت رسيد را به محضر مردم شريف اين استان، معلمان و خصوصا خانواده معزز اين شهيد تبريک و تسليت مي‌گوييم. مطمئنا مردم بزرگوار و شريف استان سيستان و بلوچستان در برابر مزدوران بيگانه با قدرت خواهند ايستاد و دستگاه‌هاي اطلاعاتي هم براي مجازات دست‌هاي ناپاکي که اين حادثه را رقم زدند، تمام اقدامات لازم را انجام خواهند داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن