تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حريفان‌ اسبقي و معتمد مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حريفان‌ اسبقي و معتمد مشخص شدند
با برگزاري مراسم قرعه کشي وزن 68- کيلوگرم، نمايندگان ايران، حريفان خود را در سومين مرحله از مسابقات گرندپريکس شناختند.

 مبارزات جذاب و دیدنی ستارگان تکواندوی جهان در سومین مرحله مسابقات گرندپریکس، از دیروز (جمعه) به مدت 3 روز با حضور 237 تکواندوکار (119 تکواندوکار مرد و 118 تکواندوکار زن) از 59 کشور در سالن مرکزی شهر منچستر آغاز شده است.

به گزارش فارس، در این رقابت‌ها که نفرات اول تا 31 رنکینگ المپیکی مجاز به حضور هستند، به نفرات اول، 40 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک و 5 هزار دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود، نفر دوم 24 امتیاز و 3 هزار دلار و نفرات سوم هم 14.4 امتیاز و هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

فردا (یکشنبه) و در سومین و آخرین روز این مسابقات، مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان از ساعت 9 صبح به وقت محلی پیگیری خواهد شد که از تیم ایران بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد به دیدار رقبای خود می روند.

ظهر امروز (شنبه) و پس از انجام وزنکشی، مراسم قرعه کشی این 2 وزن پیگیری شد که بر این اساس، بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان پس از یکدور استراحت با برنده دیدار "والدیسلاو ارونته" از مولداوی (دارنده مدال برنز جهان و قهرمانی اروپا) و "مایکل هاروی" از انگلیس (قهرمان اروپا و نایب قهرمان جهان) مبارزه خواهد کرد.

در آن سوی جدول، محمد باقری معتمد، دیگر نماینده ایران در این وزن، ابتدا با "مارتین استامپر" از انگلیس (دارنده مدال برنز جهان و نایب قهرمان اروپا) رقابت می کند و در صورت پیروزی با برنده مبارزه "ماریو سیلوا" از پرتغال (دارنده مدال نقره المپیک جوانان) و "جردن گایلی" از انگلیس رو در رو می شود.

در این وزن 28 تکواندوکار رقابت خواهند کرد.

با تغییر در روند برگزاری مراسم قرعه کشی و با اعلام مسئولین برگزاری مسابقات در این دوره از رقابتهای گرندپریکس، قرعه کشی مبارزات هر وزن پس از انجام وزنکشی تکواندوکاران برگزار می شود.



بهنام اسبقيمحمد باقري معتمدتکواندو



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/03 17:56  تعداد بازدید: 127





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن