تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799419787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف کشورهای عضو بر سر لایحه بودجه، چالش جدید اتحادیه اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اختلاف کشورهای عضو بر سر لایحه بودجه، چالش جدید اتحادیه اروپا


نشست سران اروپا در بروکسل، به صحنه رویارویی نخست وزیر انگلیس با مقامات اتحادیه تبدیل شد. کامرون با عصبانیت گفت: اگر کسی فکر می کند ما این پول را تا اول دسامبر پرداخت خواهیم کرد، اشتباه فکر می کنند. درخواست کمیسیون اروپا هم با مخالفت هلند همراه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تصمیم جنجال برانگیز اتحادیه اروپا برای افزایش سهمیه دریافتی از انگلیس موجب شد که نشست بروکسل به صحنه رویارویی نخست وزیر این کشور با مقامات اتحادیه تبدیل شود. دیوید کامرون در حاشیه نشست دو روزه سران اتحادیه اروپا در بروکسل، با عصبانیت و به صراحت گفت: که لندن درخواست اتحادیه اروپا را برای پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون پوند ( معادل دو میلیارد و 100میلیون یورو) اضافی برای تامین بودجه این اتحادیه نمی پذیرد.
دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در حاشیه این نشست گفت: « اگر کسی فکر می کند ما این پول را تا اول دسامبر پرداخت خواهیم کرد، اشتباه فکر می کنند و این مسئله اتفاق نخواهد افتاد. این درخواست و این شیوه برخورد با یکی از بزرگ ترین کمک کنندگان به اتحادیه اروپا، غیرقابل قبول و غیر منطقی است. من خواستار برگزاری دیدار با روسای اتحادیه و گفتگو و مذاکرات فوری برای حل این مشکلات هستم . »
درخواست کمیسیون اتحادیه اروپا از هلند هم برای افزایش یک میلیارد و 30 میلیون دلاری حق عضویت با مخالفت و اعتراض این کشور رو به رو شده است. درخواست بروکسل از فرانسه و ایتالیا نیز برای صرفه جویی بیشتر در هزینه های خود نارضایتی مقامات این کشور را در پی داشته است.
در پی انتقاد مقامات کشورهای عضو اتحادیه اروپا از درخواست این اتحادیه مبنی بر پرداخت سهم عضویت بیشتر، خوزه مانوئل باروسو، رئیس کمیسیون اروپا، این تصمیم را ناشی از نظام مالی اتحادیه اروپا که اعضا بر سر آن توافق کرده اند، دانست.

خوزه مانوئل باروسو - رئیس کمیسیون اروپا:
(( درخواست اتحادیه اروپا از اعضا برای پرداخت مبلغ اضافه  برای بودجه نباید موجب شگفتی آنها شود، زیرا این تصمیمات بر اساس توافق آنها اتخاذ شده است. ما سالهاست که پیشنهاد می دهیم نظام مالی اروپا باید تغییر کند و این اعضا هستند که با آن مخالفت می کنند. بنابراین ما مجبوریم نظامی را که اعضا بر اساس درآمد ناخالص ملی ایجاد کرده اند به کار ببریم. ))
*
کمیسیون اتحادیه اروپا با توجه به اوضاع اقتصادی 28 کشور عضو این اتحادیه ، در پرداخت سالانه شماری از اعضا بازنگری کرده و در این بین انگلیس بیش از دیگر کشورهای عضو- مشمول پرداخت اضافی شده است. پیش از این قرار بود انگلیس هشت میلیارد و 600 میلیون پوند به بودجه اتحادیه اروپا کمک کند که با این تصمیم اکنون رقم به بیش از ده  میلیارد پوند رسیده است. افزایش سهمیه حق عضویت انگلیس در اتحادیه اروپای در حالی است که نخست وزیر محافظه کار این کشور برای اتخاذ مواضع محکم تر در برابر سیاست های اتحادیه اروپا با فشار اعضای حزبش و نیز احزاب رقیب مواجه است. دیوید کامرون پیش از این اعلام کرده بود :  در صورت پیروزی حزبش درانتخابات سراسری سال 2015 میلادی ، عضویت انگلیس را در اتحادیه اروپا درسال 2017 ، به همه پرسی خواهد گذاشت .
 


شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن