تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798913646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمندي شهرهاي کوچک، جلو مهاجرت را مي گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۱۴ب.ظ)
استاندار فارس: توانمندي شهرهاي کوچک، جلو مهاجرت را مي گيرد استاندار فارس، مهاجرت بي رويه از شهرهاي کوچک به شهرهاي بزرگ و مرکز استان را از جمله مشکلات موجود دانست و گفت: با توانمندسازي شهرهاي کوچک مي توان ميزان مهاجرت افراد به شهرهاي بزرگتر را کاهش داد و حتي مهاجرت معکوس نيز ايجاد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد احمدي، در همايش شهرداران استان فارس در شيراز كه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني و مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري برگزار شد، افزود: امروز حاشيه نشيني در شهرها که در اثر مهاجرت ايجاد شده به يک مشکل بزرگ تبديل شده که عملکرد خوب و مناسب مي تواند به جلو گسترش اين پديده را بگيرد.
وي ادامه داد: خشکسالي سال هاي اخير و بهره برداري بي ضابطه از منابع آبي باعث شده است که با توجه به فعاليت مردم در بخش هاي کشاورزي، باغداري و دامپروري، فعالان اين بخش ها که در اثر خشکسالي با رکود مواجه شده اند بيکار شوند و به اميد يافتن کار و شغل، اقدام به مهاجرت کنند.
نماينده عالي دولت در استان فارس اظهار کرد: افزايش مهاجرت و گسترش حاشيه نشيني مشکلات و معضلات اجتماعي را به دنبال دارد که با مديريت مناسب و عملکرد خوب مي توان آنها را به حداقل رساند.
احمدي افزود: ساکنان بسياري از شهرهاي استان در اثر خشکسالي در آينده نزديک دست به مهاجرت مي زنند و اگر اقدامي انجام نشود به دنبال آن مشکلات متعددي ايجاد خواهد شد.
استاندار فارس ادامه داد: بايد بر روي ايجاد فرصت هاي مختلف شغلي و تنوع مشاغل کار شود تا افرادي که در بخش هاي کشاورزي، دامداري و باغداري کار مي کرده و امروز بيکار شده اند نيز مشغول به کار شوند.
وي، در بخش ديگري از سخنان خود، توجه به معماري نوين در کنار معماري ايراني و اسلامي و احداث ساختمان هاي بلند و زيبا را لازمه شهرهاي امروزي دانست و گفت: نبايد با تنگ نظري و بيان دلايل نامربوط، جلو پيشرفت شهرها را گرفت.
استاندار فارس تصريح کرد: برخي ممکن است از سر دلسوزي مطالبي را بيان کنند اما عده اي نيز فقط به دنبال برهم زدن آرامش و امنيت هستند و مي خواهند به اين وسيله خودي نشان دهند.
استاندار فارس، از شهرداران خواست تا در جايگاه خود تنها به فکر خدمت به مردم و اداره و شهر باشند و با تعامل و همراهي و همکاري خوب و مثبت با شوراها به دور از هرگونه جنجال و هياهو به پيشرفت شهر بيانديشند.
وي ناکيد کرد: تعداد شهردارهاي استان فارس در سال هاي نخست پيروزي انقلاب شايد به 30 نفر هم نمي رسد اما امروز بيش از 100 شهرداري در استان فعال هستند که اين يک ظرفيت خوب در اداره استان محسوب مي شود.
استاندار فارس، وضعيت شهر شيراز را از نظر انجام کارهاي عمراني مطلوب توصيف کرد و گفت: ساير شهرهاي استان نيز مي توانند با الگو برداري از اقدامات انجام شده در اين شهر، پروژه هاي خوب و ارزشمند عمراني را در مقياس کوچک تر اجرا کنند.
احمدي تصريح کرد: توسعه و عمران بدون حضور و مشارکت بخش خصوصي ممکن نيست و شهرداران بايد تلاش کنند تا با سرمايه گزاران نهايت همکاري را داشته باشند و اگر مانع و مشکلي وجود دارد به سرعت رفع کنند تا رونق و اشتغال در شهرها ايجاد شود و ساير سرمايه گذاران نيز تشويق به سرمايه گذاري شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن