تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محجوب:اسپانسرها درخواست فسخ‌قرارداد دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محجوب:اسپانسرها درخواست فسخ‌قرارداد دادند
محجوب مالک ملوان از عدم پخش تلويزيوني بازي ها بسيار ناراحت است و اعتقاد دارد اين مساله به ضرر باشگاه ملوان ضرر زيادي کرده است.

 محجوب در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: ما باید حرف مان را به چه کسی بزنیم چون از پخش نشدن بازی های لیگ به ما ضرر زده است. باشگاه ملوان خصوصی اداره می شود و من افتخار می کنم که این بستر فراهم شده تا در این تیم پرطرفدار باشم. اما زمانی که خارج از کشور به من گفتند برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی اقدام کنم و بستر فراهم است. اما چه بستری فراهم است؟ از هیچ نهادی به ما کمک نمی کنند و شریان های درآمدزایی ما هم می بندد؟با پخش نشدن بازی ملوان 3 اسپانسر درخواست فسخ یک طرفه به ما دادند. من باید چه کار کنم و چه جوابی بدهم؟ وقتی بازی ها پخش نمی شود این برندها تبلیغ نخواهند شد. اسپانسرها در قراردادهایشان تمام این موارد را ذکر کرده اند. قراردادی که من با اسپانسرها بستم چند برابر سال های گذشته است. من باید جواب این ضرر را از چه کسی بگیرم؟ هیچ کدام از مسوولان پاسخگو نیستند.
او در ادامه گفت:هر بازی ملوان در لیگ 300میلیون هزینه دارد و من باید از جیب این هزینه ها را بدهم و برای تامین هزینه ها قرارداد بستم. امیدوارم زودتر این مشکل حل شود. تنها باشگاهی که کاملا خصوصی اداره می شود ملوان است و ما هم روی این اسپانسرها حساب باز کرده ایم.


سيروس محجوب (مالک باشگاه)ملوان بندرانزلیليگ برتر


1393/08/02 16:12  تعداد بازدید: 2,870





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن