تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798946607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوالقاسم‌پور: روحیه خوبی برای شکست پرسپولیس داریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ابوالقاسم‌پور: روحیه خوبی برای شکست پرسپولیس داریم
سرپرست تیم فوتبال راه آهن می‌گوید این تیم به خاطر پیروزی بر سپاهان با روحیه خوب مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.
آفتاب: بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم مقابل سپاهان یک بازی منطقی و هوشمندانه به نمایش بگذاریم و پیروز میدان باشیم. مدتی بود بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و به خاطر همین موضوع نتایج خوبی را کسب نمی‌کردیم. درصدد بودیم یک بازیکن خارجی هم جذب کنیم که این اتفاق رخ نداد اما خدا را شکر هادی نورمحمدی و ابراهیم کریمی که مدافعان ما هستند از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند و به جمع ما اضافه شده‌اند.

وی افزود: اردویی که در کیش برگزار کردیم تاثیر مثبتی روی آمادگی تیم ما گذاشت. ما بعد از آن اردو روند خوبی را طی کردیم و توانستیم دو پیروزی خوب مقابل سپاهان و پاس همدان کسب کنیم. ما حتی مقابل سپاهان فرصت‌های زیاد گلزنی را نیز از دست دادیم و اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد سه، چهار گل به راحتی به سپاهان می‌زدیم.

ابوالقاسم‌پور به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار راه اهن برابر استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: واقعا اتفاقات بدی در اهواز رخ داد. باشگاه ما باشگاهی است که به مسائل اخلاقی اهمیت زیادی می‌دهد. خود آقای استیلی هم همیشه از نظر مسائل اخلاقی زبانزد عام و خاص بوده‌اند اما اتفاقاتی افتاد که نباید می‌افتاد. عابدزاده هم حرکت اشتباهی را انجام داد و ما هم به خاطر اینکه می‌دانستیم کار عابدزاده اشتباه بوده دیگر به کمیته انضباطی اعتراض نکردیم و رای آن‌ها را کامل قبول کردیم.

وی درباره بازی راه آهن مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز به ایسنا گفت: جام حذفی فرصتی است تا با دو، سه بازی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. ما حساب ویژه‌ای روی این بازی‌ها باز کرده‌ایم. با توجه به اینکه مقابل سپاهان هم پیروز شدیم بازیکنان ما از روحیه و انگیزه بالایی برخوردارند تا پرسپولیس را شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم. مطمئن باشید ما برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

وی درباره اینکه بهروان گفته بود از سال بعد می‌خواهد جام حذفی را به صورت رفت و برگشت برگزار کند، گفت:‌ این کار خوبی است چون تیم‌هایی که با هم بازی می‌کنند، فرصت میزبانی را دارند و می‌توانند از حضور هواداران‌شان استفاده کنند. معتقدم این کار می‌تواند به جام حذفی ارزش بیشتری بدهد.

سرپرست تیم راه آهن در پایان درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه راه آهن نیز گفت: قبل از هر چیز از نمایندگان دادستان و شخص جعفر دولت‌آبادی کمال تشکر را دارم زیرا آن‌ها تا الان با ما همکاری لازم را داشته‌اند و هر نامه یا کار اداری داشته‌ایم برای ما انجام داده‌اند. حل مشکل مالکیتی باشگاه روند طولانی را طی کرده است و ما منتظریم هرچه زودتر مشکلات حل شود. شنیده‌ام مسئولان AFC قرار است در آینده نزدیک به ایران بیایند و به خاطر همین موضوع آقای تاج قرار است جلسه‌ای را با نمایندگان AFC بگذارد تا درباره مشکلات مالکیت صحبت کنند. اگر مشکلات مالکیت حل نشود ممکن است برای باشگاه ما یا فوتبال ایران مشکلاتی به وجود بیاید.




تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن