تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820030125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچيچ:در نشست‌مطبوعاتي شادي نمي‌‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچيچ:در نشست‌مطبوعاتي شادي نمي‌‌کنم
دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد بعد از پيروزي مقابل ذوب‌آهن تاکيد کرد در کنفرانس مطبوعاتي جاي شادي کردن نيست.

به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از ورزشگاه فولادشهر، اسکوچیچ تاکید کرد: به تیم خودم بابت برد و بازی خوب تبریک می‌گویم، ما استحقاق این پیروزی را داشتیم حتی در اوایل بازی هم می‌توانستیم کار را تمام کنیم. بیش از این پیروزی بابت این خوشحالم که فولاد خود را به عنوان یک تیم نشان داد.

اینجوری بردیم
صحیح نیست بعد از برد در مورد ضعف تیم حریف صحبت کنم اما سعی کردیم با ترکیب لوزی خط هافبک ذوب آهن را کنترل کنیم و با استفاده از توپ‌های پشت دفاع موقعیت ایجاد کنیم که همین طور شد.

بحران پنالتی زن‌های فولاد
خوشحال می‌شوم اگر تیمم دو، سه پنالتی از دست بدهد اما در پایان بازی را ببریم. این بردها مرهمی بر روی مشکلات ماست که باید در آینده برطرف شود، خوشحالم که تیم برد را خواست و به عنوان یک مجموعه کامل خود را نشان داد.

ما همچنان مشکل داریم
من فردی هستم که اگر تیمم بد بازی کند حتماً این مساله را می‌گویم و اگر هم ببریم در کنفرانس خیلی خوشحالی نمی‌کنم، این برد نشان دهنده این نیست که ما مشکلی نداریم و باید در جهت ترمیم این مشکلات حرکت کنیم.

حذف فولاد از جام‌حذفی
ما چهار، پنج بازیکن نداشتیم و بازی بدی را ارائه کردیم، دو ملی پوش ما ۲۴ ساعت قبل از بازی رسیدند و این جای هیچ بهانه ای برای انجام بازی بد باقی نمی‌گذارد.


دراگان اسکوچيچ (سرمربي)فولاد خوزستانذوب آهن اصفهانليگ برتر


1393/07/30 19:33  تعداد بازدید: 343





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن