تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانزاده: سايپا زير توپ زد و برد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خانزاده: سايپا زير توپ زد و برد
بعد از مصاحبه اخباري گلر سايپا مبني بر اينکه محمدرضا خانزاده به يکي از بازيکنان اين تيم در بازي فحاشي کرده است، خانزاده اين موضوع را رد مي کند .

مدافع پرسپولیس در گفت‌وگو با "ورزش سه" حرف هایی از دیدار با سایپا انجام داد.


فحاشی با عقل جور در نمی‌ آید

اصلا نمی‌ دانم این داستان گلر سایپا چی هست و این حرف که خانزاده به بازیکن سایپا فحاشی کرده است! گلر تیم سایپا با من در تیم‌ملی امید بازی می‌ کند. هنوز هم اینقدرها شهر به هم نریخته که پشت سر من شایعه درست کنند. هر چیزی حساب و کتابی دارد. من این افراد را به خدا واگذار می‌ کنم در بازی در یک صحنه در وسط زمین من روی یکی از بازیکنان سایپا تکل زدم.. اما گلر این تیم از آن فاصله چه طور شنیده ؟ داور با ما 30سانتیمتر فاصله داشت اگر من فحاشی کرده بودم قطعا عکس العمل نشان می‌ داد، اصلا این حرف با عقل جور در نمی‌ آید.

حاشیه های خوشگل

هر هفته ماشاالله کلی حاشیه خوشگل برای پرسپولیس درست می‌ کنندو این چیزها عادی است .فقط من تعجب می کنم که دروازه‌بان سایپا برعلیه من صحبت کرده... آقای گلر! این حرف ها تا حالا کسی را بزرگ نکرده است.

سایپا زیر توپ زد وبرد

تیم ما همین طور احتیاج به نفرات زیادی دارد و باید تقویت شود، با همین بضاعت 3 بازیکن خط حمله یعنی نوری، حقیقی، نوروزی به دلیل محرومیت و مصدومیت نتوانستند در این بازی ما را همراهی کنند. خیلی از توانایی مان کم شد ولی اینطوری نبود که بگوییم با وجود تمام این مشکلات در حد پرسپولیس بازی نمی‌ کردیم. ما حتی یک موقعیت 5درصدی به سایپا ندادیم فوق العاده منطقی بازی کردیم و روی یک اتفاق که بازیکن حریف زیر توپ زد گل خوردیم بعد از آن هم شوکه شدیم خیلی هم موقعیت داشتیم تبدیل به گل نشد و باختیم.

نهایت بدشانسی پرسپولیس بود

ما در این فصل نسبت به سال گذشته محروم و مصدوم زیادی داشتیم و گل اتفاقی خوردیم اما مطمئن باشید در نیم فصل دوم شرایطش کاملا برمی گردد و آن روی سکه ما پرسپولیس جدیدی خواهد بود. روی بازی های جام‌حذفی جان می‌ گذاریم و سعی می‌ کنیم ازآنجا به آسیا برویم .

تاثیر منفی عدم پخش زنده

نشان ندادن بازی از تلویزیون بر روی کار ما که تاثیری نگذاشته بود اما در کل این اتفاق به ضرر فوتبال است و امیدوارم هر چه زودتر مشکل صداوسیما با فدراسیون برطرف شود.


محمدرضا خانزادهپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/30 14:48  تعداد بازدید: 959





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن