تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813230027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسيني: هواداران ما را شرمنده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسيني: هواداران ما را شرمنده کنند
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس از هواداران اين تيم خواست با اخلاق خوب و ادب‌شان سرخپوشان را شرمنده کنند.

میثم حسینی در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: ما بد بازی کردیم اما در روزی که خیلی بد بودیم به تیم حریف یک موقعیت هم ندادیم. متأسفانه روی یک شوت گل خوردیم، همین!

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: فوتبال برد و باخت دارد اما واقعاً در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم و هیچکدام از عناصر دفاعی ما اشتباه نکردند. البته نباید از حق بگذریم. ما چند بازیکن تأثیرگذار خود مانند نوری و نوروزی را در اختیار نداشتیم. واقعاً بضاعت حمید درخشان کم بود و کمبود بازیکن داشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما باید با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس کار کنیم تا شرایط بهتر شود. سه بازی آینده نقش بسزایی در سرنوشت پرسپولیس دارد. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا در بازی جام حذفی مقابل راه‌آهن پیروز شویم و شکست مقابل سایپا را جبران کنیم.

حسینی درباره عدم پخش تلویزیونی بازی پرسپولیس و سایپا خاطرنشان کرد: به نظر من در این مورد حق با فدراسیون فوتبال است و صدا‌وسیما باید حق فوتبال را بدهد. این دعواها و لجبازی‌ها در نهایت به ضرر فوتبال ما تمام می‌شود. وقتی حق پخش را نمی‌دهند خیلی از هواداران نمی‌توانند بازی‌های لیگ را ببینند که این اصلاً خوب نیست.

وی در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس به عملکرد این تیم در پایان بازی با سایپا گفت: هواداران در سرما و گرما همیشه یار و همراه پرسپولیس بودند و دل‌شان برای تیم می‌سوزد اما اگر بعد از باخت تیم را تشویق کنند چیزی نمی‌شود. آنها با اخلاق خوب و ادبشان ما را شرمنده کنند. من خواهش دارم هواداران لطف‌شان را بیشتر شامل حال ما کنند. آنها مطمئن باشند که این لطف‌شان بدون پاسخ نمی‌ماند.



ميثم حسينيپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/30 12:33  تعداد بازدید: 1,434





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن