تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820886198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطع حمایت های مالی از داعش گام اول ائتلاف باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افخم در پاسخ به پانا: قطع حمایت های مالی از داعش گام اول ائتلاف باشد خبرگزاری پانا: مرضیه افخم مقاومت مردم کوبانی را مورد شگفتی و تحسین سیاست مداران دنیا دانست و مبارزه جدی ائتلاف ضدداعش را در مقابل این تروریسم مورد تردید تلقی کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳۰ مهر ساعت 11:37



مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه درنشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به خبرنگار پانا پیرامون وضعیت کوبانی اظهار کرد: کوبانی در شرایط سختی به سر می برد و مقاومت مردمی در منطقه سبب شگفتی و تحسین مردم جهان، سیاستگذارن دانست و رسانه ها به این مسئله اذعان داشتند و امیدواریم که این مقاومت مردمی به نتیجه برسد و بتوانند نیروهای تروریستی و تکفیری را خارج کنند.
وی ادامه داد: آمرلی و کوبانی دو منطقه بسیار مهم هستند و مقاومت مردمی در این مناطق کاملا روشن و قابل رویت است و این مقاومت بسیار ارزشمند است. کمکهایی که بایستی از طرف ائتلاف مبارزه با داعش صورت می گرفت بسیار کند و حتی صریحا صحبت از این شده که ممکن است کمک به کوبانی در دستور کار این ائتلاف نباشد.
دیدگاه ما نسبت به تردیدهایی که در فعالیت ائتلاف ضد داعش وجود داشته را تقویت می کند. امیدوار هستیم که جدیت در موضوع تروریسم و تروریسم داعش یک اقدام جدی باشد.
افخم با تاکید بر اینکه اولین گام ائتلاف به اصطلاح ضد داعش می تواند توقف حمایت های مالی از این گروه تروریستی باشد تصریح کرد: شاید این جدیترین گامی است که افکار عمومی جهان نسبت به آن توقع دارند تا حمایت هایی که از تروریست ها در سطوح مختلف صورت می گیرد متوقف شود و جدیت این ائتلاف در حمایت از مردم کوبانی به نمایش گذاشته شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص رایزنی های ایران با کشورهای همسایه از جمله ترکیه برای ارسال کمکهای انسان دوستانه به این منطقه پاسخ داد: در این خصوص گفت و گوهایی را با کشورهای منطقه داشته ایم و امیدواریم امکان ارسال این کمک ها فراهم شود و بتوانیم مسیر ارسال کمک را که شاید اندک باشد به کسانی که در محاصره هستند و تمام مسیرهای ارتباطی آنها قطع شده فراهم کنیم تا بتوانند به حقوق اولیه دسترسی به کمک های انسانی بهره مند شوند.
وی در پاسخ به اینکه آیا ایران با مقامات ترکیه مستقیما در این خصوص وارد مذاکره شده یا خیر خبر داد: گفت و گو با کشورهای منطقه یکی از اقدامات جاری است و مذاکرات در سطوح مختلف انجام می شود و در صدد هستیم که به شرایط منطقه کمک کنیم بحث هایی که مطرح می شود یکی از اصول، برنامه ها و تحرکات ما است که در مورد کوبانی در حال دنبال آن هستیم تا مسیر کار و دسترسی به آن و ارسال کمک های اولیه امیدواریم به نتیجه برسد.
افخم در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار پانا در خصوص زمان، محل و سطوح مذاکرات دور آتی هسته ای بیان داشت: هماهنگی ها برای انجام مذاکرات در سطوح بالا در حال انجام است جدول پیش رو تا زمان ضرب الاجل گفت وگوهای در سطوح مختلف تنظیم می شود که پس از هماهنگی های نهایی این زمانبندی ابلاغ خواهد شد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن