تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي ليورپول-رئال مادريد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيش بازي ليورپول-رئال مادريد
دو تيم ليورپول و رئال مادريد، امشب در دور سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آنفيلد ليورپول به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی به مصاف رئال خواهد رفت که اوضاع خوبی در لیگ جدید نداشته و مصدومین زیادی دارد.

لیورپول

شاگردان برندان راجرز، فرصل جدید را با 4 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست شروع کردند و نسبت به فصل گذشته، دچار افت شده‌اند. در این 8 بازی، آنها 13 گل به ثمر رسانده و12 گل دریافت کرده اند. همچنین در رقابت‌های اروپایی، قرمز ها به سختی در خانه لودوگورتس را شکست دادند ولی در خانه ی بازل، 1-0 مغلوب این تیم شدند. با این حال، لیورپول تا به حال 3 بار به مصاف رئال مادرید رفته و در هر 3 بازی، پیروز از میدان خارج شده که پیروزی 4-0 در آنفیلد در سال 2008، از برجسته ترین شکست‌های رئال به حساب می‌آید. آنها تنها تیم حاضر در لیگ قهرمانان هستند که رکورد 100% پیروزی مقابل سپیدپوشان به ثبت رسانده اند و راجرز امیدوار است این موضوع در دیدار امشب به کمکش بیاید. دنیل استوریج و محمد ساخو، مصدومین لیورپول هستند که نمی‌توانند امشب تیمشان را همراهی کنند.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی، با عملکردی خیره کننده در بازی های اخیر پا به میدان خواهند گذاشت. رئال پس از شکست مقابل اتلتیکو، در تمامی بازی های خود پیروزی های پرگلی به دست آورده است. در حقیقت سپیدپوشان در 7 بازی اخیر خود، 7 پیروزی کسب کردند و 32 گل به ثمر رسانده‌اند. کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 15 گل در 8 بازی ابتدایی لالیگا، رکوردشکنی کرده و بسیار آماده نشان داده است. با این حال، رئال مادرید با بدشانسی روبرو شد و گرث بیل، درست پیش از این بازی دچار مصدومیت شد و احتمالا ال کلاسیکو را هم از دست خواهد داد. عملکرد رئال مقابل لیورپول خوب نبوده و آنها در 3 بازی مقابل قرمزها، موفق به زدن گل نشده اند.




ليورپولرئال مادريد


1393/07/30 11:15  تعداد بازدید: 1,018





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن