تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819932294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندانباني شغلي سخت و خدمات آن بر پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۳ق.ظ)
اعضاي شوراي تامين کرمانشاه: زندانباني شغلي سخت و خدمات آن بر پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر است اعضاي شوراي تامين استان ضمن ابراز رضايت مندي از اقدامات تاميني وتربيتي زندان مرکزي کرمانشاه شغل زندانباني را سخت و خدمات آن را بر پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر توصيف کردند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در اين ديدار مديرکل زندان هاي استان ضمن استقبال از بازديدکنندگان گزارشي از برنامه هاي اجرايي حوزه اقدامات تاميني و تربيتي را تشريح کرد و با اشاره به ضرورت توسعه اين فعاليت ها خواستار مشارکت و هم افزايي دستگاه هاي مرتبط به منظور بهبود وضعيت کمي وکيفي زندان ها در همه ابعاد شد.
اسدبگي در اين گزارش به مهم ترين فعاليت هاي انجام شده که با هدف کاهش آسيب رفتارهاي پرخطر و ارتقاء سطح سلامت روحي- رواني زندانيان در سايه تقويت باورهاي ديني آنان صورت پذيرفته اشاره کرد و نقش موثر اين فعاليت ها را بر تامين امنيت جامعه و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مورد تاکيد قرار داد.
در اين بازديد قائم مقام دادگستري کل استان به همراه دادستان عمومي و انقلاب، مديرکل سياسي و انتظامي کرمانشاه و ديگر اعضاي شوراي تامين در محل بازداشتگاه سلامت حضور يافت و ضمن بررسي روند انجام فعاليت ها مشکلات قضايي جمعي از مددجويان را استماع و راهکارهاي لازم را ارئه کرد.
توسلي زاده در نشستي با حضور اعضاي شوراي تامين ،مدير و مسئولان زندان مرکزي بر سختي و مشقات شغل زندانباني تاکيد و لزوم اجراي شيوه هاي مديريتي نوين به منظور اثربخشي فرآيند اصلاح پذيري مجرمان را تبيين کرد.
وي بابيان مطالبي پيشگيري از وقوع جرم و بازسازگاري اجتماعي بزهکاران را اولويت مهم نظام قضايي کشور خواند و در ادامه يادآور شد؛
تلاش براي تحقق سياست هاي کلان دستگاه قضايي به ويژه جرم زدايي و استفاده از مجازات هاي جايگزين حبس در سايه برقراري تعاملات سازنده با نهادهاي اجرايي ،قضايي و سيستم زندانباني راهکاري مناسب در رسيدن به اهداف و بهبود وضع موجود است.
رئيس دادگاه هاي کيفري استان کرمانشاه همجنين ضرورت رسيدگي مستمر و اعلام وضعيت قضايي زندانيان به ويژه متهمان تحت قرار به مراجع و شعب مرتبط را مورد تاکيد قرار داد و ادامه اين روند را عاملي موثر برکاهش آمار جمعيت کيفري زندان ها و فراهم شدن فرصت هاي مطلوب براي انجام فعاليت هاي اصلاحي وتربيتي دانست.
همچنين مجتبي ملکي دادستان عمومي و انقلاب کرمانشاه در سخناني ضمن ابراز رضايت از فعاليت هاي انجام شده در زندان هاي استان، از مديرکل و مسئولان اين اداره کل قدرداني و تصريح کرد؛ مديريت مجموعه زندان و اجراي فرآيند هاي اصلاحي وتربيتي زندانيان کاري سخت و پرمشقت است.
ملکي در ادامه با تاکيد بر سختي شغل زندانباني و نقش موثر خدمات آن بر پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، توجه ويژه به حل مشکلات زندان هاي استان را خواستار شد.
وي همچنين حفظ امنيت رواني شهروندان وگسترش عدالت اجتماعي در جامعه را اولويت کاري و تکليفي بسيار مهم بيان کرد.
حيدري مديرکل سياسي و انتظامي استانداري کرمانشاه هم در اين نشست خدمتگزاري در عرصه زندانباني را سخت و طاقت فرسا توصيف و برگسترش همکاري ها به منظور ارتقاء وتوانمندسازي فعاليت هاي مجموعه زندان هاي استان اعلام آمادگي کرد.
گفتني است هدايت فرزادي مدير زندان مرکزي کرمانشاه در ابتداي نشست اعضاي شوراي تامين گزارشي از وضعيت زندان تحت سرپرستي را تشريح و از اهتمام ويژه مسئولان ومديران اجرايي به منظور رفع مشکلات زندانيان که اغلب از اقشار آسيب پذير جامعه محسوب مي شوند تقديرکرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن