تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به جوان گرایی باید در کشور نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست اداره كل امور بانوان استانداری البرز: توجه به جوان گرایی باید در کشور نهادینه شود برگزاری پانا:سرپرست اداره كل امور بانوان استانداری البرزگفت: برای رشد و توسعه جامعه توجه به جوان گرایی باید در کشور نهادینه شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۹ مهر ساعت 19:23



به گزارش خبرنگار پانا، بی بی عصمت سرفرازی با بیان این مطلب در نشست تخصصی که با حضور دانشجویان ورودی سال 93-94 دانشکده رسام غیر انتفاعی برگزار شد با اشاره به اهمیت نقش جوان در توسعه و سازندگی کشور اظهار داشت : کشوری که از نیروی جوان و بالنده برخوردار نباشد قطعا به پویایی دست نخواهد یافت. وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اعتقاد براین است تا از فرصت حضور جوانان در عرصه های مختلف به خوبی استفاده شود تصریح کرد: ما نیازمند اندیشه های نو و جوانان آینده نگر، آرمان گرا، پرتحرک ، با امید وبا انگیزه هستیم.
سرپرست امور بانوان استانداری البرز با اشاره به سخنان رئیس جمهور تصریح کرد: نقد دانشجویی زیبایی دیگری دارد. دانشجو نقدش بی غل و غش است. دانشجو آنچه در دل دارد و می فهمد تبیین می‌کند و نشاط دانشگاه به همین است.
سرفرازی در ادامه گفت: دانشجو خود مظهر انرژی امید و ابتکار است ولی هنر در مقابلش قرار می گیرد این پویایی چندین برابر می شود زیرا هنرمند تلاش می کند به عمق موضوعات پی ببرد و هنرمندان جامعه ایران اسلامی توجه کنند که هنر آفرینی یک ارزش است  و بایستی این ارزش ها در راستای ارزش های اسلامی و اعتقادی ما باشند.
وی با اشاره به تمثیل ملکه بلقیس خطاب به دختران دانشجو و حضور زنان در عرصه های مختلف افزود: تمثیل ملکه بلقیس دریچه ای از حضور زن در عرصه سیاست و حکومت داری است.
سرفرازی با تاکید بر اینکه کسب قله های بلند علمی جزء با تلاش و هموار نمودن فکر و اندیشه و خلاق جوان ایرانی تحقق نمی یابد، افزود: اینها سرمایه های بزرگ کشور هستند و باید با بها دادن به خواسته های اصولی آنها در صحنه های مختلف کشور حضور فعال داشته باشند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن