تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806875960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی که جرأت سر بلند كردن نداشتند، مجدداً ‌برای اشغال مناصب اميدوار شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


سیاسی > سایر حوزه ها آيت الله جنتی:
برخی که جرأت سر بلند كردن نداشتند، مجدداً ‌برای اشغال مناصب اميدوار شده‌اند
دبير شوراي نگهبان با اشاره به مسائل جاري كشور گفت: متأسفانه عده‌اي كه در مسير و صراط امام خميني(ره) نبودند و با برخورد مردم جرأت نداشتند سر بلند كنند، مجدداً ‌اميدوار شده‌اند با اشغال مصادر و مناصب به جاي خدمت به ملت، فرصت‌ها و منابع ملي را به بازي بگيرند.



به گزارش خبرگزاری مهر، آيت الله احمد جنتي طی سخنانی در همايش مسئولان دفاتر نظارت و بازرسي انتخابات استانها ضمن تبريك سالروز مباهله پيامبر(ص) با مسيحيان نجران و نزول سوره دهر و با گراميداشت حلول ماه محرم گفت: حقانيت اسلام و مكتب اهل بيت(ص) براي كساني كه چشم بصيرت دارند، هميشه روشن است.

وي در ادامه با تشريح فرازهايي از خطبه 155 نهج البلاغه كه به شگفتي‌هاي خلقت اشاره دارد، افزود: امير مومنان(ع) در اين خطبه با اشاره به يكي از پديده‌هاي آفرينش، انسان را به عبرت گرفتن و خضوع در برابر خداوند متعال فرا مي‌خواند، انسان گاه اين شگفتي‌هاي خلقت را در نفس خود و مظاهر طبيعت مي‌بيند، اما قلبش به نور الهي باز نمي‌شود. دبير شوراي نگهبان ادامه داد: برخي انسان‌ها، حتي گاه با مشاهده معجزاتي مانند نسوختن حضرت ابراهيم(ع) در آتش يا زنده شدن مرده به اذن خداوند متعال و توسط حضرت عيسي(ع) ايمان نمي‌آورند. عجيب است كه مسيحيان نجران، هم به حقانيت حضرت ختمي مرتبت(ص) پي مي‌برند و به همين دليل از مباهله امتناع مي كنند اما بازهم به حضرت ايمان نمي‌آورند!

آيت الله جنتي سپس با تشريح وضعيت ناگوار بلاد اسلامي به خصوص حرمت‌شكني‌هاي عناصر داعش عليه كودكان و نواميس مسلمين، مساجد، اماكن مقدسه و مزارات بیان کرد: چنين وضعيتي در تاريخ بي‌سابقه يا كم سابقه است كه يك جرياني به اسم اسلام همه مظاهر اسلامي را در معرض نابودي قرار دهد. وي افزود: آمريكا، كشورهاي غربي و رژيم صهيونيستي از جريان‌هاي تكفيري حمايت مي‌كنند و همزمان به نام مبارزه با داعش ائتلاف تشكيل مي‌دهند تا ثروت و سرمايه‌هاي ملت سوريه را نابود كنند. دبير شوراي نگهبان ابراز امیدواری کرد که گسترش چنين فسادهاي ناگواري، با ظهور حضرت ولي عصر (عج) متوقف و با كنده شدن ريشه‌هاي ظلم، دنيا پر از عدل شود.

آيت الله جنتي در ادامه با اشاره به مسائل جاري كشور گفت: متأسفانه عده‌اي كه در مسير و صراط امام خميني(ره) نبودند و با برخورد مردم جرأت نداشتند سر بلند كنند، مجدداً ‌اميدوار شده‌اند با اشغال مصادر و مناصب به جاي خدمت به ملت، فرصت‌ها و منابع ملي را به بازي بگيرند. وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبري درباره «خط قرمز بودن فتنه» تصريح كرد: كساني كه حضرت امام (ره) را قبول ندارند و برخوردهاي قاطع آن بزرگوار با منافقين و قانون شكنان را نمي‌پسندند و از هر فرصتي براي فتنه‌انگيزي و ضربه زدن به نظام اسلامي دريغ نمي‌كنند، واضح است كه اگر بر سر كار بيايند نيروهاي مخلص، صادق، مومن را منزوي مي‌كنند و در خدمت مردم نخواهند بود. دبير شوراي نگهبان يادآور شد: نيروهاي سياسي در دو خط فكري هستند. گروهي كه به تفكر اسلام ناب، راه امام خميني(ره) ولايت فقيه و انقلاب اسلامي قائل هستند و گروهي از «متحجران» كه نوعي «اسلام آمريكائي» را قبول دارند و با تمسك به بخشي از اسلام و توسل به بخشي از قوانين اسلامي، موجب بد بيني اقشار كم اطلاع از اسلام مي شوند.

آيت الله جنتي با تأكيد بر اينكه خط تحجر و اسلام آمريكائي، فعلاً براي نظام اسلامي خطر جدي ندارد، افزود: البته بايد تهديد آنها براي آينده را جدي گرفت. بنابراين جامعه بايد با بصيرت، راه و روش آنان را بشناسد و با آنها برخورد كند. وي در پايان اتكا به خداوند متعال و اقدام در چهارچوب قانون و انجام وظايف با دقت و هوشياري را موجب برگزاري انتخاباتي مطلوب براي جامعه اسلامي عنوان كرد.


۱۳۹۳/۷/۲۹ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن