تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال ۱۲۰ مقاله به سومين همايش ملي کله‌باد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۴۲ق.ظ)
ارسال ۱۲۰ مقاله به سومين همايش ملي کله‌باد دبير علمي همايش ملي کله‌باد از ارسال ۱۲۰ مقاله از سراسر کشور به دبيرخانه سومين همايش ملي کله‌باد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، در همايش ملي کله باد که از صبح سه‌شنبه، 29 مهر در دانشگاه لرستان در حال برگزاري است، علي نوري، دبير علمي همايش ملي کله‌باد از ارسال 120 مقاله از سراسر کشور به دبيرخانه سومين همايش ملي کله‌باد خبر داد و افزود: اين همايش ملي سه سال است که به‌همت جهاد دانشگاهي لرستان و مشارکت برخي از دانشگاه‌ها در استان لرستان برگزار مي‌شود.
وي اضافه کرد: در اولين سال برگزاري اين همايش ملي که در سال 90 برگزار شد، تعداد يک‌صد مقاله به دبيرخانه ارسال شد که از بين آن‌ها 10 مقاله در بخش سخنراني و 20 مقاله در بخش پوستر برگزيده شد.
نوري ادامه داد: در دومين سال برگزاري اين همايش ملي که سال 92 بود تعداد 130 مقاله به دبيرخانه همايش واقع در جهاد دانشگاهي لرستان ارسال شد که 10 مقاله به‌صورت سخنراني و 20 مقاله به‌صورت پوستر ارائه شد.
دبير علمي همايش ملي کله‌باد گفت: همچنين در سومين همايش ملي کله‌باد تعداد 120 مقاله از سراسر کشور به دبيرخانه ارسال شد که 10 مقاله در بخش سخنراني و 20 مقاله در بخش پوستر برگزيده شد.
نوري افزود: مقالات توسط سه داور بررسي شدند و در صورتي‌که بين داوران اختلاف نظر در رابطه با مقاله‌اي بود آن مقاله توسط داور چهارم نيز بررسي مي‌شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن