تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803623113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور معاون وزير راه و شهرسازي و هيأت همراه در كنگره فياتا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۲ق.ظ)
حضور معاون وزير راه و شهرسازي و هيأت همراه در كنگره فياتا ​پنجاه و دومين كنگره جهاني فياتا، با شعار رشد پايدار در لجستيك، به ميزباني اتحاديه شركت‌هاي خدمات لجستيك و فوروار در تركيه در روزهاي 23 تا 26 مهرماه سال‌جاري در شهر استانبول، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس داود کشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران به‌همراه هياتي از انجمن شرکت‌هاي حمل‌ونقل بين‌المللي ايران در اين کنگره شرکت داشتند.
محمدجواد عطرچيان مديرکل دفتر ترانزيت و پايانه‌هاي مرزي با بيان اين خبر افزود: در مراسم افتتاحيه اين نشست، تورگوت ارکسکين، رئيس يوتيکاد UTIKAD _ اتحاديه بين‌المللي شرکتهاي خدمات لجتسيک و فورواردر با اشاره به سابقه برگزاري اين همايش در استانبول از دوازده سال پيش تاکنون، به اهميت برگزاري کنفرانس جاري در حوزه حمل‌ کالا از ديدگاه فياتا اشاره کرده و ابراز اميدواري کرد که نه تنها در کشور ترکيه، بلکه در سراسر کشورهاي عضو فياتا، فرهنگ لجستيک کارآمد، زمان مناسب، قيمت مناسب، تسري پيدا کند. همچنين وي بر ايجاد زمينه‌هاي تعامل بين کشورهاي منطقه تاکيد و بر شکل‌گيري همکاري عميق بين کشورهاي منطقه به‌عنوان يک ضرورت واقعي، تاکيد کرد.
وي اظهار داشت: رئيس يوتيکاد درخصوص نمايشگاه شبکه‌هاي يوتيکاد که در حاشيه کنگره در دست برگزاري بود، توضيحاتي ارائه داد و از حضور هيات ايراني در اين اجلاس، ‌ به‌طور ويژه قدرداني و تشکر نمود.
عطرچيان افزود: در بخش ديگري از سخنراني افتتاحيه، فرانچسکو پاريزي، رئيس فياتا با اشاره به نقش تاريخي شهر استانبول به عنوان پل ارتباطي شرق و غرب و قاره‌هاي آسيا و اروپا، سخنان خود را با تاکيد بر اهميت استمرار کنگره فياتا ادامه و نقش آن در مشاوره به مديران شرکت‌هاي حمل‌ونقل، صنايع وابسته، ارايه نمود. وزير اقتصاد ترکيه، نيهات زيبکي سخنراني خود را با محور تمرکز بر اهميت مديريت لجستيک و زنجيره تامين، ايراد نمود و با اشاره به برخي مقالات خود در اين حوزه، بر اهميت ارتباط و تبادل تجربيات مراکز آموزشي و پژوهشي در حوزه‌هاي حمل‌ونقل، لجستيک و زنجيره تـأمين، تاکيد نمود.
مديرکل دفتر ترانزيت و پايانه‌هاي يادآور شد: طلعت ايدين، قائم‌مقام ‌وزير حمل‌ونقل و ارتباطات و دريانوردي ترکيه، سخنراني خود را با تاکيد بر اهميت بازنگري شيوه‌ها و موازين مربوط به حمل‌ونقل کالاهاي خطرناک و نيز ارتقاي متوازن شبکه راه‌ها در منطقه، ارايه‌کرد.
وي بر تسهيم حمل‌ونقل جاده‌اي از طريق ترغيب کشور‌ها به حمل‌ونقل ريلي تاکيد نمود و به‌اختصار چالش‌هاي مربوط در اين حوزه را، مورد واکاوي قرارداد و ضمن ارائه آماري از عملکرد بخش حمل‌ونقل ترکيه، به برنامه‌هاي آن وزارتخانه، اشاره کرد.
براساس اين گزارش در ادامه اين کنگره، کونيو مي‌کوريا، رئيس اتحاديه جهاني گمرک، در سخناني بر اهميت پيوستن کشور‌ها به تفاهم‌نامه‌هاي مربوطه، ‌ اشاره و بر استقرار يک مشارکت تجاري با رويکرد آزادسازي ظرفيت‌ها در کشورهاي عضو، تاکيد نمودند.
اين گزارش مي‌افزايد: مديران انجمن شرکتهاي حمل‌ونقل بين‌المللي ايران، با همراهي مهندس کشاورزيان، معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي و مهندس محمدجواد عطرچيان، در حاشيه برگزاري کنگره، با نمايندگان تشکل‌هاي صنفي و انجمن‌هاي همتاي ترکيه، همچنين با روساي برخي از سازمان‌هاي بين‌المللي مرتبط، و روساي انجمن‌هاي شرکت‌هاي فورواردري برخي از ديگر کشور‌ها، ديدار و گفتگو کردند.
همچنين در طول برگزاري کنگره، کارگاه‌هاي آموزشي متعددي درخصوص امنيت بار، اسناد حمل‌، موضوعات حقوقي حمل‌ونقل، کريدورهاي ترانزيتي، حمل‌ونقل چندوجهي،... برگزار گرديد.
ازجمله گروه مشاوران فياتا در سه بخش آموزش حرفه‌اي، آموزش ايمني و آموزش حقوقي، به ارائه آموزش و طرح پرسش و پاسخ در کارگاه‌هاي آموزشي مربوطه، پرداختند.
در حاشيه اجلاس، نشستي با رياست کل و مديران بخش‌هاي گوناگون فياتا برگزار و شرکت‌کنندگان ضمن طرح سوالات و انتظارات، موارد مربوط به آموزش و هماهنگ‌سازي مقررات را، بررسي کردند.
گفتني است ليو تيونگ‌لاي Liow TiongLai _ وزير حمل‌ونقل مالزي و يوهن پروشنکو _ معاون وزير امور زيرساختهاي اوکراين در امور جاده‌ها و طلعت آيدين - قائم‌مقام وزير حمل‌ونقل، ارتباطات و دريانوردي ترکيه و نيز روساي برخي ديگر از سازمان‌هاي بين‌المللي مرتبط، ميهمانان ويژه اين اجلاس بودند.
در اين مراسم، بخش مهمي از آن، به‌طور مستقيم از شبکه تلويزيوني ترکيهTRT بر روي آنتن رفت، همچنين با پوشش قابل توجه در رسانه‌هاي اروپايي استقبال و مورد توجه صاحب‌نظران حوزه‌هاي گوناگون حمل‌ونقل، قرار گرفت.
همچنين، پنجاه‌وسومين کنگره جهاني فياتا در سال ۲۰۱۶، در کشور چين تايپه برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن