تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798368393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شماره تلفن 111 پل ارتباطي مردم و رئيس جمهوردر طول سفر خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۹:۳ق.ظ)
استاندار زنجان: شماره تلفن 111 پل ارتباطي مردم و رئيس جمهوردر طول سفر خواهد بود مردم، باشماره گيري 111 درخواست ها ومسائل خود را بي آنکه معذب ويا ناچار به فاش اسرار خود، با نوشتن نامه توسط ديگران شوند، با دفتر ارتباطي سفر رئيس جمهور در ميان بگذارند.
به گزارش خبرگزاري موج، جمشيد انصاري استاندار زنجان، درآستانه سفر رياست جمهوري به زنجان، در نشست خبري به تشريح برنامه ها و روند سفرپرداخت.
وي از راه اندازي دفتر ارتباطات رئيس جمهور با مردم ، درطول سفر در زنجان خبرداد وگفت: اين مرکز با شماره تلفن 111بدون پيش شماره وهزينه ، آماده دريافت درخواست ها، پيشنهادات و انتقادات مردمي است .
استاندار زنجان با بيان اينکه تلاش شده است تا شان مردم در خصوص مطرح کردن خواسته ها يشان حفظ شود، افزود:
در اين دوره از سفر رياست جمهوري، مردم به جاي نوشتن نامه وصرف وقت وهزينه براي رساندن آن به جايگاه هاي جمع آوري نامه، مي توانند با گرفتن شماره تلفن 111درخواست هاي خود را مطرح کنند.
انصاري با اشاره به محاسن اين سامانه در مقايسه با نامه هاي مکتوب گفت:مردم بدون اينکه معذب باشند ويا ناچار به فاش اسرارخود با نوشتن نامه توسط ديگران شوند، خيلي راحت درخواست هاي خود را با دفتر ارتباطات رياست جمهوري در طول سفر، در ميان بگذارند.
وي درخصوص حفظ حريم اسرار مردم، در اين سامانه ونيزامانت داري در رساندن آنها به حوزه ها ومسئولان مربوطه اطمينان کامل داد وگفت: اين درخواست هاي تلفني
،ضبط و با تمام جزئيات پياده مي شود و در نهايت به صورت جمع بندي شده در اختيار دستگاه هاي مربوطه قرار مي گيرد.
اين مقام مسئول افزود : سامانه 111از روز29مهرماه به مدت 4روز فعال است تا مردم با آرامش خاطردر مدت زمان يک روز قبل از سفر، دوروز حين سفرويک روز بعد از سفر، درخواست هاي خود را مطرح کنند.
استاندار زنجان ، در ادامه با اشاره به آخرين جمع بندي پيشنهاد هاي ارائه شده به رياست جمهوري ، در خصوص مسائل و مشکلات استان افزود: پيشنهادات در 3گروه ارائه شد، که اميدواريم تصميمات موثري براي استان گرفته شود تا زمينه هاي شتاب گرفتن برنامه هاي توسعه استان را فراهم آورد.
جمشيد انصاري گروه اول از اين پيشنهادات را، وعده هاي اجرايي نشده دولت قبل که در حال حاضربه يک مطالبه عمومي تبديل شده است ، عنوان کرد وگفت: گروه دوم برخي از طرح هايي است که در اين دوره يک ساله تصميم گيري شده وحمايت ومساعدت دولت را دراجراي آنها ضروري مي دانيم.
وي گروه سوم پيشنهادات را، برخي از مشکلات استان، که حضور دولت درجهت حل آنها ضروري است،عنوان کرد.
وي به برنامه هاي سفر رئيس جمهور به زنجان نيز اشاره کرد وافزود: دکتر روحاني در صبح روز چهارشنبه در استاديوم ورزشي کارگران زنجان در جمع مردم سخنراني خواهد کرد وبعد جلساتي با حضور وي برگزارمي شود.
استاندار زنجان افزود:جلسات مردمي رئيس جمهور براي روزاول پيش بيني شده است که نشست با کارآفرينان و برگزاري جلسه بانخبگان وبرگزيدگان جلسات روز اول سفررئيس جمهوربه زنجان است.
وي بازديد از برخي پروژه هاي در دست اجرا، برگزاري جلسه شوراي اداري استان به رياست رئيس جمهورومصاحبه مطبوعاتي وتلويزيوني را، از برنامه هاي روز دوم سفر دکتر روحاني، به زنجان اعلام کرد.
اين مقام مسئول گفت :در اين سفر برخي از وزرا و معاونين رئيس جمهور وي را همراهي مي کنند، که هريک از اين مقامات نيز، در يکي از اين شهرستانها حضور خواهند داشت.
استاندار زنجان مسير حرکت رئيس جمهور در سطح شهر به سمت محل سخنراني واقع در استاديوم ورزشي کارگران را ميدان ارک – چهار راه سعدي و سعدي شمالي اعلام کرد وگفت: ورود مردم به استاديوم کارگران نيز ساعت 9ونيم صبح وآغاز سخنراني دکتر روحاني تقريبا ساعت 10ونيم خواهد بود.
جمشيد انصاري به صراحت اعلام کرد که مدارس زنجان در روز چهارشنبه تعطيل نيست اما دانش آموزان ودانشجويان علاقمند به حضور در مراسم استقبال وسخنراني، مي توانند با هماهنگي هاي لازم با مديران واساتيد خود در مراسم حضور يابند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن