تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819067958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از دانشکده دندان پزشکي استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۹ب.ظ)
همزمان با سفر رياست جمهوري به استان زنجان محقق مي شود: بهره برداري از دانشکده دندان پزشکي استان زنجان رييس دانشگاه علوم پزشکي استان زنجان گفت: همزمان با سفر رياست جمهوري به استان زنجان دانشکده دندان پزشکي استان به بهره برداري مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج،دکتر بيگلري رييس دانشگاه علوم پزشکي استان زنجان در مصاحبه مطبوعاتي با بيان اينکه همزمان با سفر رياست جمهوري به استان، حوزه بهداشت ودرمان تقاضا هاي زيادي ازاين هيات دارد افزود:يکي از درخواستهاي مردم استان ،دستگاه سي تي اسکن بود که خوشبختانه پس از 12سال وبا اعتبار 148ميليارد ريال و همزمان با اين سفر محقق مي شود.
وي اعتبار هزينه شده براي دستگاه سي تي اسکن را 5/2ميليارد تومان ذکر کرد و اظهار داشت: اعتبار مورد نياز اين دستگاه توسط انجمن خيريه حضرت ولي عصر تامين شده است.
دکتر بيگلري با تاکيد بر اينکه بيمارستان 220تختخوابي ابهر با 50درصد پيشرفت فيزيکي به دليل عدم اعتبارمتوقف شده است افزود: در صدد هستيم که نظر هيات دولت را در اين زمينه جلب کنيم.
وي بابيان اينکه بيمارستان 96تختخوابي اميرالمومنين خدابنده جوابگوي جمعيت 180هزار نفري اين شهرستان را نيست گفت:بازسازي اين بيمارستان آغاز شده و اتمام مراحل آن نيازمند مساعدت مسئولين است.
بيگلري با اشاره به اينکه استان، در بخش سوختگي مشکلات زيادي دارد اضافه کرد:بخش سوختگي بيمارستان آيت ا.. موسوي با 35در صد پيشر فت فيزيکي نيازمند اعتبار 10ميلياردي است که اميدواريم بتوانيم در اين سفرنظر هيات را به اين بخش نيز جلب کنيم.
اين مقام مسئول از پيشرفت فيزيکي 95درصدي دانشکده پرستاري ابهر خبر داد و گفت: بهره برداري از پروژه دانشکده پرستاري ابهر از ديگرپروژه هايي است که براي تکميل و تجهيز آن در خواست کرديم و موافقت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن