تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقيان: به تفکرات کي‌روش احترام مي‌گذارم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صادقيان: به تفکرات کي‌روش احترام مي‌گذارم
پيام صادقيان کلاً تبديل به يک ستاره در فوتبال ما شده و چه بخواهد و چه نخواهد حاشيه دست از سر او بر نمي دارد و اين پيام است که بايد اين حاشيه ها را کنترل کند.
پس از صحبتهای صادقیان با "ورزش سه" و واکنش کی روش سرمربی تیم ملی در یکی از روزنامه های ورزشی، صادقیان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: یک چیز را مطمئنم و آن این است که آقای کی روش مرا دوست دارد و این مهمترین مسئله در شرایط فعلی است، مصاحبه ایشان را خواندم و خوشحالم که آقای کی روش گفته است کسی که به دردم بخورد را دعوت می کند قطعاً این تفکر حرفه ای است و من هم یک بازیکن حرفه ای هستم و به تفکرات مربی خودم با تمام وجود احترام می گذارم.صادقیان در ادامه می گوید: باید بگویم من هیچوقت عصیان نکرده ام،من عصیانگر نیستم اما برای هدفم می جنگم همانطور که خود آقای کی روش برای هدفش در تیم ملی جنگید و در نهایت هم موفق شد.ستاره جوان فوتبال کشورمان در پایان می گوید:سخت تلاش می کنم و تمرین و تمرین را سرلوحه کارم قرار می دهم تا بتوانم ابتدا برای تیمم پرسپولیس مفید باشم و بدرخشم و پس از آن در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی و در راس آن آقای کی روش به افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی برسم،امیدوارم برای من حاشیه سازی های بی مورد درست نکنند چرا که من فقط هدفم موفقیت در فوتبال است.




تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن