تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رامني همچنان گزينه اول جمهوري خواهان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۸ق.ظ)
در انتخابات رياست جمهوري 2016؛ رامني همچنان گزينه اول جمهوري خواهان است بسياري از حاميان ميت رامني همچنان خواستار حضور و کانديداتوري وي در انتخابات رياست جمهوري 2016 ايالات متحده هستند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در جديدترين نظرسنجي واشنگتن پست و ABC News، همچنان 21 درصد از جمهوري خواهان و نمايندگان مستقلي که به سوي حزب جمهوري خواه گرايش دارند، خواستار حضور و معرفي ميت رامني به عنوان کانديداي حزب جمهوري خواه در انتخابات رياست جمهوري 2016 آمريکا هستند. از اين نظر تعداد طرفداران ميت رامني در اين نظرسنجي تقريبا دو برابر کساني است که خواستار کانديداتوري يب بوش؛ دومين کانديداي جمهوري خواهان هستند.
با وجود آنکه ميت رامني بارها اعلام کرده که علاقه اي به کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري براي سومين بار ندارد، اما وي به عنوان فرماندار سابق ماساچوست همچنان در کانون توجه حزب جمهوري خواه قرار دارد. از سوي ديگر حضور قدرتمند رامني در اين نظرسنجي و ميزان طرفداران وي مي تواند دليلي مناسب براي اين نکته باشد که راي دهندگان طرفدار حزب جمهوري خواه، در اين برهه زماني هيچ جايگزين قوي تري براي اين بازي سراغ ندارند.
از ميان اسامي کانديداتوري حزب جمهوري خواه در اين نظرسنجي، پس از ميت رامني، تنها يب بوش، به عنوان فرماندار سابق فلوريدا موفق شد که با کسب 11 درصد از نظرات، در کسب ميزان نظرات موافق، به عددي دو رقمي دست يابد. پس از بوش، دوازده گزينه کانديداتوري ديگر از جمله ريک پري، فرماندار حال حاضر تگزاس، هر يک سهم بسيار اندکي از نظرات موافق اين نظرسنجي را به خود اختصاص دادند.
از سوي ديگر در نظرسنجي به عمل آمده از ميزان طرفداري از کانديداهاي احتمالي حزب دموکرات در انتخابات رياست جمهوري 2016 آمريکا، هيلاري کلينتون 65 درصد از آراي اين نظرسنجي را به خود اختصاص داد و پس از وي، جو بايدن؛ معاون رئيس جمهور با 13 درصد و اليزابت وارن با 10 درصد در رتبه هاي بعدي قرار دارند. آنچه مشخص است، با وجود چنين اختلاف شديدي در اين نظرسنجي، کمتر کانديداي حزب دموکرات به اين رقابت دموکرات ها اضافه خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن