تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819948001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار تلفات حوادث رانندگی مازندران 7 درصد کاهش داشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران عباسی:
شمار تلفات حوادث رانندگی مازندران 7 درصد کاهش داشت
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به تلفات 425 نفری در حوادث رانندگی در نیمه اول سالجاری گفت: میزان تلفات حوادث رانندگی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش یافته است.



علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در شش ماه اول امسال تعداد 332 نفر مرد در تصادفات جان باختند و بالاترین تعداد تلفات حوادث رانندگی در جاده های برون شهری با 291 مورد و پس از آن به ترتیب محور درون شهری با 108 و راه روستایی با 26 مورد اتفاق افتاد.
 
وی اظهار داشت: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان هاي آمل با 70 ، ساری با 66 و بابل با 51 و كمترين آمار به ترتیب مربوط به شهرستان های جویبار و نکا با 8 و 9 مورد فوتي ثبت شده است.
 
عباسي در تفكيك وضعيت متوفي افزود: در زمان وقوع تصادف 121 نفر از افراد عابر، 110 نفر سرنشین،107نفر موتورسوار، 83 نفر راننده و 4 نفر هم دوچرخه سوار هستند.
 
مديركل پزشكي قانوني مازندران با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود در این سازمان ثبت شده است اظهار داشت: در شش ماه امسال، هشت هزار و 485 نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه كردند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل دوازده درصد كاهش داشت.
 
 
 



۱۳۹۳/۷/۲۸ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن