تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای ویژه استرالیا به عراق اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نیروهای ویژه استرالیا به عراق اعزام می شوند
"جولی بیشاپ" وزیر امور خارجه استرالیا روز یکشنبه اعلام کرد، بر اساس توافقات صورت گرفته با بغداد، نیروهای ویژه کشورش برای حمایت از نیروهای عراقی در مبارزه با داعش به این کشور اعزام می شوند.
به گزارش نامه‌نیوز وی در پایان سفر دو روزه خود به عراق اظهار داشت: در این زمینه به توافق رسیده ایم و این موضوع به ارتش استرالیا بستگی دارد که چه زمانی نیروهای ویژه در عراق مستقر کند.

وزیر امور خارجه استرالیا در جریان این سفر با مقامات ارشد عراقی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشاپ به خبرنگاران گفت که به موجب توافق حاصل شده، امکان استقرار نیروهای ویژه استرالیا در عراق برای مشاوره و کمک به دولت این کشور به منظور افزایش توان نیروهای امنیتی عراق فراهم می شود.

"تونی ابوت" نخست وزیر استرالیا هفته گذشته اعلام کرد که 200 نیروی ویژه استرالیایی هنوز وارد عراق نشده اند و از اواسط سپتامبر (اواخر شهریور ماه) در امارات عربی متحده مستقر هستند، زیرا بغداد مساله محافظت قانونی رسمی از این نیروها را پیشنهاد نداده است.

جت های جنگنده استرالیایی در ماه جاری به عنوان بخشی از ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا، حمله به مواضع داعش در عراق را آغاز کردند.

به عقیده بسیاری از صاحب نظران، مقابله با داعش در حالی صورت می گیرد که غرب و برخی کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه از حامیان شکل گیری این گروه تروریستی به شمار می روند.



منبع: ایرنا


۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن