تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798367817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت بيمه کوثر لرستان جزء 10 شرکت برتر کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۳۰ب.ظ)
شرکت بيمه کوثر لرستان جزء 10 شرکت برتر کشور است مدير عامل شرکت بيمه کوثر لرستان گفت: شرکت بيمه کوثر لرستان جزء 10 شرکت برتر کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج ، سعيد نعمتي ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: شرکت بيمه کوثر، به استناد قانون تاسيس موسسات بيمه غير دولتي و قانون تاسيس بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران در تمام امور بيمه‌هاي بازرگاني اعم از اموال، اشخاص، مسئوليت و مهندسي آغاز به‌ کار کرده و سرمايه شرکت در حال‌ حاضر 400 ميليارد ريال است.
وي افزود:اعتقاد مديران، کارشناسان و کارکنان بيمه کوثر بر اين است که ملت متدين و بزرگوار ايران شايسته خدماتي بهتر و باکيفيت بالاتر در عرصه بيمه‌گري هستند و بر همين اساس، شرکت بيمه کوثر با هدف ايجاد تحول و ارائه خدمات بيمه‌اي متفاوت و برتر با رويکردي خدمت محور، با تاکيد بر گسترش بيمه‏‌هاي زندگي به خانواده صنعت بيمه کشور پيوسته است.
اين مسئول عنوان داشت: اين شرکت با بهره‌مندي از کادري متخصص و متعهد و برخورداري از شبکه يکپارچه فروش در سراسر کشور با رعايت اصول اخلاق حرفه‌اي و رويکردي مشتري‌مدارانه، نيازهاي مشتريان خود را در اولويت قرار داده و با رهيافت مديريت راهبردي مبتني بر مدل‌هاي کيفيت و سازمان دانش‌محور با توجه به آموزه‌هاي ديني و مذهبي، درصدد است «آرامش» را به معناي واقعي کلمه به بيمه‌گذاران خود هديه کند.
وي افزود: بيمه کوثر در حال حاضر داراي 31 شعبه و بيش از700 نمايندگي در سراسر کشور است که شعبه استان لرستان در سال 90 راه‌اندازي شد و از نظر عملکردي جزء 10 شعبه اول شرکت بيمه کوثر در کشور قرار دارد.
مدير عامل شرکت بيمه کوثر لرستان گفت: اين مديريت با بهره‌گيري از نيروي جوان تحصيلکرده و متخصص بومي در حوزه بيمه‌گري تاکنون روند روبه رشدي داشته به نحوي که در سال 92 به ميزان 147 درصد از برنامه تعيين شده، پيشي گرفته و در شش ماهه اول سال 93 نيز امتياز خوبي از شاخص‌هاي ارزيابي تعيين شده، توسط شرکت بيمه کوثر، کسب کرده است.
نعمتي افزود: شرکت بيمه کوثر با 22 نمايندگي و هشت باجه بيمه‌اي در همه شهرستان‌هاي استان فعال بوده و مديريت استاني شرکت همواره مي‌کوشد، تا با بهره‌مندي از همه پتانسيل‌هاي موجود خدمات شايسته و جامعي را در دوحوزه صدور و خسارت به مردم شريف استان لرستان ارائه کند.
مدير عامل شرکت بيمه کوثر لرستان گفت: با توجه به اينکه استان لرستان به لحاظ شرايط جغرافيايي و اقتصادي از استان‌هاي پرريسک صنعت بيمه محسوب مي‌شود، اين شعبه تلاش دارد، تا با مديريت ريسک و حرکت هوشمند در مسير فروش انواع بيمه نامه‌هاي موجود ضريب خسارت استان را کنترل نموده و بتواند از برنامه‌هاي توسعه‌اي شرکت بيمه کوثر در راستاي گام نهادن در مسير توسعه استان استفاده کند.
وي افزود:استراتژي اين مديريت که نشأت گرفته از استراتژي مجموعه شرکت بيمه کوثر است،ارائه خدمات بيمه‌هاي زندگي به ويژه بيمه عمرو سرمايه‌گذاري به هم استاني‌هاي خود بوده، زيرا آنچه که در حال حاضر در صنعت بيمه دنيا بالاخص کشورهاي توسعه يافته توانسته به روند ايجاد رفاه اجتماعي در جامعه کمک کند، اين پوشش بيمه‌اي است و آثار مثبت اين نوع بيمه در درازمدت بر وضعيت رفاهي و معيشتي جامعه بسيار چشمگير است.
نعمتي اظهار داشت: اين مديريت اميدوار است، با توکل به خدا و ياري هم استاني‌هاي خود بتواند گامي هرچند کوچک در راستاي اجراي برنامه‌هاي رفاهي و اقتصادي دولت تدبير و اميد بردارد و با چهار شماره تلفن 33321212-33322424-33337048-33337049 و سامانه پيامکي 10006612222424 پذيراي انتقادات و نظرات ارزشمند هم استاني‌هاي خود است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن