تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت اطلاعات مورد وثوق و اعتماد مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۴۳ب.ظ)
استاندار لرستان: وزارت اطلاعات مورد وثوق و اعتماد مردم است استاندار لرستان گفت: وزارت اطلاعات مورد وثوق و اعتماد مردم بوده و يکي از ارکان موفقيت و اشراف اطلاعاتي اين وزارتخانه مردم هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند روز يکشنبه در همايش سي امين سالگرد تاسيس وزارت اطلاعات با عنوان " سي سال مجاهدت هاي خاموش"افزود: مردم وزارت اطلاعات را موفق ترين سيستم امنيت آفرين ملي و فراملي مي دانند و ازاين رو 76 ميليون ايراني عضو اين وزارتخانه هستند.
وي بااشاره به آينده نگري وزارت اطلاعات اظهار داشت: اين وزارتخانه، تنها وزارتخانه در نظام جمهوري اسلامي است که از حس ششم برخوردار بوده چراکه آينده نگري در خصوص شناخت تهديدهاي ملي و ظرفيت سازي مطمئن در جهت برخورد با تهديدها، شاخصه اصلي اين وزارتخانه است.
وي همچنين در خصوص کارکنان اين وازتخانه گفت: به يمن بهره مندي اين وزارتخانه از نيروهاي با ايمان و اخلاق گرا، تاکنون کوچکترين رخنه و رسوخ اطلاعاتي در وزارت اطلاعات مشاهده نشده که اين مهم بيانگر تعهد بالاي کارکنان انقلابي و ولايتمدار اين نهاد است.
استاندار لرستان همچنين با اشاره به اوضاع جهان و خاورميانه گفت: در شرايط کنوني بسياري از همسايه هاي دور و نزديک ايران با جنگ و توطئه مواجه هستند ، آسودگي خاطر ايران اسلامي مرهون زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
بازوند ادامه داد:همه بايد بدانند وزارت اطلاعات حافظ، مدافع، چشم و ناظر ارشد و موتورمحرکه نظام در تبديل تهديدها با فرصت ها است و بنابراين بايد خارج از دسته بندي و جناح بندي سياسي براي تقويت و اقتدار اين نهاد مردمي و مقدس تلاش کنيم.
وي اضافه کرد: سرويس هاي امنيتي دشمن سعي دارند از هر طريق به ويژه فضاي مجازي، افراد را به تور جاسوسي خود بيندازند که وزارت اطلاعات بايد در جهت ايجاد امنيت نرم ، يک حرکت دانش بنيان و کارشناسانه با رويکرد سازنده در مسير خنثي کردن توطئه دشمنان سازماندهي کند.
بازوند همچنين با تاکيد بر ارتقا سطح هوشياري ملت گفت: وزارت اطلاعات بايد با ايجاد يک بنياد غيرقابل رسوخ از هوشمندي و هوشياري آحاد ملت ايران ، سرويس اطلاعاتي دشمنان را در نفوذ اطلاعاتي ناکام بگذارد.
نماينده عالي دولت در لرستان همچنين با اشاره به اينکه سرمايه يک جريان سيال است گفت: سرمايه تابع زور و قدرت نيست ، بلکه سرمايه در جوامعي که داراي شاخص هاي مختلف از جمله امنيت باشد متمرکز مي شود.
بازوند افزود: عملکرد هوشمندانه ادره کل اطلاعات لرستان مي تواند به گونه اي باشد که بتوان از جمعيت هفت هزار و 400 نفري لرستاني هاي مقيم خارج از کشور و سرمايه گذاران ايراني فعال براي سرمايه گذاري در استان دعوت کرد.
مدير کل اطلاعات لرستان نيز گفت: وزارت اطلاعات خواستار جمهوريت و اسلاميت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
باقر زاده افزود: در اين وزارت ساختارهايي معرفي شده که از جمهوريت و راي مردم پاسداري مي کنند که اين اقدامات با هدايت مقام معظم رهبري در وزارت اطلاعات دنبال مي شود.
وي با بيان اينکه وزارت اطلاعات پاسدار مرزهاي عقيدتي است اظهار داشت: وزارت اطلاعات با تبعيت از رهبر انقلاب ، اعتقاد دارد اين نظام ازآن مردم است و دفاع از حق الناس را در اولويت قرار داده است.
وي با بيان اينکه وزارت اطلاعات با اعتقاد راسخ به نظام اسلامي و مقام معظم رهبري، هرگونه مقابله با نظام اسلامي را مقابله با اسلام مي داند،ادامه داد: اعتقاد وزارت اطلاعات مبني بر ايجاد امنيت براي آحاد ملت، تمام اقوام و اقليتهاي مذهبي بوده چراکه بين امنيت و توسعه فرهنگي اقتصادي رابطه وجود دارد.
وي ادامه داد: اطلاع رساني مردم در آغاز و يا تکميل اقدامات وزارت اطلاعات در تمامي موارد تاثير دارد چراکه سيستم امنيتي متعلق به مردم است.
باقرزاده با اشاره به اينکه براي تبيين نقش وزارت اطلاعات بايد موفقيت هاي نظام را رصد کرد ، گفت: وزارت اطلاعات علاوه بر گسترش ارتباط با مردم، پيشگيري در حوزه شناسايي آسيب هاي خود و پيشگيري در حوزه شناسايي ظرفيت هاي دشمن را به عنوان اصل در دستور کار قرار داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن