تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819395136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران - سوئد؛ 11 فروردين در استکهلم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايران - سوئد؛ 11 فروردين در استکهلم
تيم‌هاي ملي ايران و سوئد در صورت قطعي شدن برگزاري اين ديدار در تاريخ 11 فروردين 94 در پايتخت سوئد به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های ملی ایران و سوئد در صورت قطعی شدن برگزاری این دیدار در تاریخ 11 فروردین 94 در استکهلم، پایتخت سوئد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فارس، بر همین اساس و پس از درخواست فدراسیون فوتبال سوئد از فدراسیون کشورمان برای برگزاری این دیدار دوستانه، وایکینگ‌ها تاریخ این دیدار را نیز مشخص کرده‌اند که در صورت قطعی شدن این دیدار، ملی‌پوشان کشورمان در سفر نوروزی خود به سوئد با تیم ملی این کشور دیدار خواهند کرد.

این دیدار در تاریخ فیفادی برگزار می‌شود و این بدان معناست که تیم ملی سوئد با تمام بازیکنان بزرگ خود از جمله زلاتان ابراهیموویچ مقابل مردان کی‌روش صف‌آرایی خواهد کرد.


تيم ملي سوئدتيم ملي ايران


1393/07/26 17:50  تعداد بازدید: 1,933





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن