تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798457818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترور فرمانده کمیته مردمی/آمریکا، نخود آش یمن/دستگیری باند تروریستی بمب ساز


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ترور فرمانده کمیته مردمی/آمریکا، نخود آش یمن/دستگیری باند تروریستی بمب ساز


تروریست های تکفیری، شیخ صالح الصبیحی، فرمانده کمیته های مردمی استان لحج در حاشیه خلیج عدن را ترور کردند. اوباما در تماس تلفنی با همتای یمنی، خواستار تدوین قانون اساسی جدید شد. کمیته های مردمی، باند متخصص بمب ساز را دستگیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همزمان با انتشار خبرهایی از آتش بس 24 ساعته در جنوب یمن، تروریست های تکفیری، شیخ صالح الصبیحی، فرمانده کمیته های مردمی استان لحج در حاشیه خلیج عدن را ترور کردند. افراد مسلح ناشناس سوار بر یک موتورسیکلت به سوی «صالح هبوب الصبیحی» و همراهانش در  منطقه «البعسس» از توابع منطقه «کرش» در این استان تیراندازی کردند که به کشته شدن او و 2 همراهش منجر شد. انصارالله در مسیر انقلاب مردم یمن  در دو روز گذشته نیز درگیری های کمیته های مردمی وابسته به جنبش انصارالله با عناصر القاعده در مناطق جنوبی یمن بیش از 20 کشته و ده ها زخمی برجا گذاشت. محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله  گفت: « نیروهای القاعده برخی از مناطق اِب، بَیضاء و الحدیده را تصرف و با حمله به ساختمان های دولتی، آنها را غارت کردند و به آتش کشیدند. کمیته های مردمی و نیروهای پشتیبان جنبش انصارالله هم در مسیر انقلاب مردم یمن با این اقدامات تروریستی مقابله کردند».
تظاهرات مردمی یمن در اعتراض به دخالت های آمریکا و رژیم صهیونیستی
به گفته منابع دولتی  یمن؛ ثبات و امنیت در مناطقی که انقلابیون انصارالله در آن مستقر شده اند، برقرار است . توفیق الحمیری، فعال سیاسی گفت: مردم خواهان استقرار کمیته های مردمی برای حمایت آنها در مقابل بمب ها و کمربندهای انفجاری گروه های تروریستی و تکفیری هستند.
دانلود       شش کشته در اب/ استعفای مدیرامنیتی همچنین، در درگیریهای مسلحانه صبح امروز (شنبه) میان نیروهای «جنبش انصارالله» و تروریستهای «القاعده» در شهر «یریم» در استان «إب» در جنوب «صنعا»، شش نفر کشته و شمار دیگری نیز زخمی شدند.
به دنبال این درگیری ها، دانشگاه شهر یریم تعطیل شد و سرتیپ «فؤاد العطاب» مدیر امور امنیتی استان اب از پست خود استعفا داد .

نیروهای گروه جنبش انصار الله یمن هم اکنون در نقاط مختلف شهر یریم پست های بازرسی ایجاد کرده اند.

این درگیری به دنبال ورود خودروهای مجهز به تسلیحات و مهمات گروه انصارالله به مرکز استان و نصب کمین از سوی تروریستهای مسلح روی داد.

بر اساس این گزارش، اوضاع در منطقه یریم و استان إب متشنج گزارش شده است.

استانداری اب چندی پیش اعلام کرد که قرار است با طرفهای درگیر به منظور پایان دادن به نبرد و آشوب و ناآرامی در این استان گفت و گو کند، اما این گفت و گو به تعویق افتاده و همین امر خشم و نارضایتی ساکنان استان اب را به همراه داشته است.

نیروهای جنبش انصارالله از چهارشنبه گذشته در مرکز استان إب در یمن مستقر شده و در خیابانهای اصلی آن پستهای بازرسی ایجاد کرده اند.

یریم یکی از مراکز شبکه القاعده در یمن بود. جمع کردن چادرهای تحصن به شرط عمل دولت به وعده هایش همزمان با اقدامات تروریستی القاعده در مناطق جنوبی یمن، رایزنی احزاب و جریان های سیاسی در صنعا برای تشکیل دولت جدید ادامه دارد. قرار است احزاب یمنی بزودی نامزدهای خود را برای مشارکت در دولت جدید به رئیس جمهور معرفی کنند. احمد الجنید، از اعضای جنبش انصارالله یمن گفت: امیدواریم تشکیل دولت جدید بر اساس توافق صلح و مشارکت ملی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
جمع آوری چادرهای تحصن دریمن/93/07/26
از صنعا همچنین خبر می رسد، انقلابیون یمنی در چارچوب توافق شراکت ملی میان جنبش انصارالله و دولت، چادرهای تحصن در پایتخت را جمع آوری کردند. خالد المدانی، هماهنگ کننده کمیته اعتراضات مردمی گفت :برداشتن خیمه های اعتراضات مردمی با تشکیل دولت جدید در ارتباط است، در صورتیکه دولت به وعده های خود عمل نکند چادرهای تحصن دوباره برپا خواهد شد.
دانلود       آمریکا، نخود آش یمن همزمان با این تحولات، رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با همتای یمنی خود، در موضعی مداخله جویانه، خواستار تدوین قانون اساسی جدید و برگزاری انتخابات یمن در سریعترین زمان ممکن شد. اوباما همچنین بر ادامه حمایتهای واشنگتن از اجرای طرح کشورهای حاشیه خلیج فارس در یمن تاکید کرد.  مردم انقلابی یمن بارها دخالت های آمریکا و برخی کشورهای عربی در امور داخلی کشورشان را محکوم کرده اند. دستگیری باند تررویستی بمب ساز انصارالله اعلام کرد که جمعه (دیروز)، کمیته‌های مردمی یک باند تروریستی متخصص در ساخت بمب و جاسازی آن در خیابانها، بازارها، مساجد و اماکن عمومی را شناسایی و عناصر آن را در استان «عمران» یمن دستگیر کرده‌اند. بر اساس این گزارش، کمیته‌های مردمی 6 بمب را که تحت اختیار این افراد بود توقیف و خنثی کردند و پس از بازجویی از آنها، مشخص شد که 80 بمب نیز در یکی از منازل داعشی‌ها در عمران انبار شده است.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن