تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ و کیان جامعه با حفظ خانواده امکان پذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خدایی:
حفظ و کیان جامعه با حفظ خانواده امکان پذیر است
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حفظ و کیان جامعه با حفظ خانواده امکان پذیر است، گفت: اگر بنیان خانواده محکم باشد خروجی آن هم مثبت خواهد شد.



حجت الاسلام اذن الله خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت روز خانواده، خانواده را مهمترین رکن  و پایه جامعه عنوان کردو افزود: خانواده اگر مستحکم باشد جامعه هم به تبع سالم خواهد بود.

وی اظهار داشت: خانواده خوب باید با ارزشهای اسلامی و دینی فرزندان خود را تربیت کند و در این میان توجه به این امر مهم باعث می شود جلوی بسیاری از آسیبهای اجتماعی در جامعه گرفته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: خانواده خوب آن است که در این مقتضیات زمانی که دشمن با برنامه های ضد فرهنگی و ضد ارزشی وارد عرصه شده تا اعتقادات جوانان را به اسلام کمرنگ کند را تربیت کند.

حجت الاسلام خدایی تاکید کرد: امروز دشمنان در صدد این است که پایه و اساس خانواده های ایرانی را سست کرده و ازهم بپاشند و آنها را به سمت زندگی غربی سوق دهند ولی موفق نمی شوند.

وی در ادامه گفت: خانواده نقش بسیار بسزایی در ارتقای و توسعه همه جانبه  جامعه دارد چرا که فرزندان از خانواده شخصیت می گیرند و در خانواده تربیت پیدا می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، یاد آورشد: وجود خانواده باعث ترقی و پیشرفت جامعه می شود و از نظر اسلام هم خانواده نقش بسزایی در شکل گیری جامعه دارد.

حجت الاسلام خدایی تصریح کرد: خانواده را پدر و مادر تشکیل می دهند و در این میان پدر و مادر با رفتار و منشی که دارند کیان جامعه را رقم می زنند.

وی با اشاره به اینکه باید زنان و مردان امروز ما آسیه و حضرت علی(ع) را الگوی زندگی خود قرار دهند گفت: زن و شوهر باید به خطر کوچکترین مورد به سمت طلاق نروند و با این کار زشت جامعه و خانواده خود را خراب نکنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: مادران و پدران قرآن را الگوی زندگی خود قرار دهند و با سرلوحه قرار دادن این کتاب آسمانی خانواده های اسلامی و دینی داشته باشند.

حجت الاسلام خدایی افزود: باید خانواده هایمان را با عشق و محبت اهل بیت(ع) آشنا کنیم.




۱۳۹۳/۷/۲۶ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن