تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804001546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد انزلی دارای جذابیت های منحصربفردی برای سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان مسرور:
منطقه آزاد انزلی دارای جذابیت های منحصربفردی برای سرمایه گذاری است
رشت - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه دارای جذابیت های منحصربفردی در عرصه های تجاری، صنعتی، گردشگری برای سرمایه گذاری است.



 به گزارش خبرنگار مهر، رضا مسرور  ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی خبرنگاران رسانه های کویتی در انزلی افزود: مجتمع بندری کاسپین در کنار اتصال بندر انزلی به مسیر ریلی ایران، بخشی از برنامه های بلند مدت کشور برای تکمیل حلقه های ترانزیتی داخلی به خارجی است.

وی همچنین مزایا و معافیت های قانونی، کریدور شمال - جنوب و زیرساخت های در حال ساخت سازمان متبوع خود را برای سرمایه گذاران خارجی تشریح کرد و توضیحاتی در خصوص فعالیت های دانشگاهی و حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی از سرمایه گذاری های دانش بنیان ارائه داد و اظهارداشت: با توجه به تشابه آب و هوایی استان گیلان با اروپا،امکان تردد بدون ویزای گردشگران خارجی در محدوده منطقه و توانمندی ها و ظرفیت های توریستی موجود، منطقه آزاد انزلی می تواند به پایگاه مطئمنی برای گردشگری حلال از سوی ساکنان کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل شود. "محمد علی نجفی " استاندار گیلان نیز در  نشست خبری با رسانه های کویتی حمایت همه جانبه خود را از توسعه همکاری های منطقه ای استان با کشورهای حاشیه دریای خزر و به طور ویژه خلیج فارس اعلام کرد و گفت: از طریق خبرنگاران کویتی، سرمایه گذاران این کشور را برای حضور در این استان و منطقه آزاد انزلی دعوت می کنم . به گزارش خبرنگار مهر، خبرنگاران حاضر در این تور رسانه ای با تصریح بر اینکه تصویری که از برخورد ایرانی ها با اهالی کشورهای عربی داشتیم با محبت های گیلانی ها به کلی تغییر کرد، افزودند: گیلانی ها دارای فرهنگ بسیار بالایی بوده و میزان توسعه یافتگی این استان برای همه شگفت آور بود.

این خبرنگاران در جریان بازدید از واحد تولیدی صادر کننده پوشاک، کیفیت تولیدات واحدهای صنعتی فعال در محدوده منطقه آزاد انزلی را بسیار مطلوب و قادر به رقابت با تولیدات مشابه ارزیابی و اضافه کردند: تنوع غذایی موجود در استان گیلان بسیار جالب توجه است و جاذبه های گردشگری این استان و شباهت آب و هوایی آن به اروپا، می تواند این منطقه را جایگزین تورهای گردشگری اروپایی کند.

این تور رسانه ای با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور کویت به مدت سه روز با حضور شبکه های تلویزیونی الرأی، العداله و کویت و روزنامه های الوطن، الکویتیه، النهار، کویت تایمز، الرأی، القبس، و مجله العربی، در محدوده این منطقه و استان گیلان برگزار شد.  پس از برگزاری موفق تور رسانه ای خبرنگاران جمهوری آذربایجان و هیئت قطری در این منطقه که به منظور آشنایی بیشتر سرمایه گذاران و دولتمردان کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس برگزار شد، منطقه آزاد انزلی میزبان جمعی از خبرنگاران رسانه های مکتوب و شبکه های ماهواره ای کویت بود.

بازدید از ظرفیت ها و امکانات مختلف گردشگری استان گیلان نخستین برنامه تور رسانه ای کویتی بود که در ادامه با دیدار از محدوده بندری سازمان منطقه آزاد انزلی و تهیه گزارش های خبری - تصویری از طرحهای در حال اجرای توسعه این بندر ادامه یافت و در ادامه با برگزاری گشت دریایی و دیدار از جاذبه های توریستی دریای خزر، سواحل و زیبایی های بی نظیر تالاب بین المللی انزلی به پایان رسید.

 تور رسانه ای رسانه های کویتی در روز دوم در محدوده منطقه آزاد انزلی برگزار شد، بازدید از پروژه های عمرانی چون مجتمع بندری کاسپین، تقاطع غیر همسطح و سایر طرح های عمرانی – زیرساختی در حال اجرای این سازمان در محدوده منطقه و ارائه توضیحات کارشناسی از سوی مشاورین و مجریان این پروژه ها از بخش های مختلف این تور رسانه ای در روز دوم بود.

خبرنگاران با حضور در واحدهای تولیدی ایرانی و خارجی مشغول به فعالیت در شهرک های صنعتی منطقه آزاد انزلی از روند و کیفیت محصولات تولیدی در این شرکت ها گزارش های متعددی تهیه کردند.

برگزاری کنفرانس مطبوعاتی با رضا مسرور، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های این تور رسانه ای بود، که طی آن خبرنگاران رسانه های کویتی در خصوص دلایل ایجاد مجتمع بندری کاسپین، چرایی تلاش این سازمان برای جذب سرمایه گذاران کشورهای حاشیه دریای خزر و جذابیت های این منطقه برای حضور سرمایه گذاران کشورهای عربی سئوالاتی مطرح کردند. به گزارش خبرنگار مهر، بازدید از مجموعه امکانات موجود در طرح گردشگری و مجتمع های تجاری محدوده منطقه و تهیه گزارش های خبری – تصویری از روند اجرای مصوبه های کالای همراه مسافر و تردد خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی بخش دیگری از برنامه های این تور رسانه ای بود که با استقبال گسترده خبرنگاران حاضر در این برنامه خبری مواجه شد. این منطقه میزبان 20 نفر از روزنامه نگاران و خبرنگاران شبکه های تلویزیونی کشور کویت بود.


۱۳۹۳/۷/۲۶ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن