تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798258554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ بهانه‌ای برای فراهم نشدن امکانات فرودگاه آبادان پذیرفتنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هیچ بهانه‌ای برای فراهم نشدن امکانات فرودگاه آبادان پذیرفتنی نیست خبرگزاری پانا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی جلسه ایی که پس از مراسم افتتاح اولین پرواز شارجه – آبادان – شارجه به منظور حل مشکلات ترمینال در دفتر مدیریت فرودگاه برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۶ مهر ساعت 14:53



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی آبادن، سیدحسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی جلسه ایی که پس از مراسم افتتاح اولین پرواز شارجه – آبادان – شارجه  به منظور حل مشکلات ترمینال در دفتر مدیریت فرودگاه برگزار شد گفت : به منظور افزایش استقبال مسافران از پروازدر مسیر شارجه  باید در وهله نخست مسئولان با هماهنگی‌های بین بخشی امکانات و تجهیزات مورد نیاز را مهیا و ایجاد کنند چرا که در غیر این صورت هیچ بهانه‌ای قابل قبول و پذیرفتنی نیست و توجیهی نیز ندارد. وی اظهار کرد: از سوی دیگر نیز باید شرایط موجود در منطقه برای حضور مستمر سرمایه‌گذار در منطقه مهیا شود تا او نیز با خاطری آسوده و انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهد.
وی  با تقدیر از زحمات مدیریت فرودگاه آیت الله جمی آبادان در خصوص رساندن شمار پروازهای این فرودگاه به بیش از 90 پرواز هفتگی و برقراری پرواز خارجی شارجه تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر چندین سرمایه‌گذار به دلیل فراهم نشدن شرایط مورد نیازشان رفته‌اند و بازگشتشان نیز به سختی انجام می‌شود.
این نماینده یادآور شد: سابقه درخشان فرودگاه بین‌المللی آبادان از یک سو و وجود امکانات و تجهیزات فعلی زمینه مناسبی برای افزایش فعالیت‌های پروازی از این فرودگاه به شمار می‌رود که باید به نحو مطلوبی از آن‌ها استفاده شود.
دهدشتی ادامه داد : فرهنگ بالای مردم آبادان، روحیه تجارتی آن‌ها، کثرت مراودات با کشورهای خارجی، اسکان و زندگی کردن بسیاری از مردم خوزستان و به ویژه آبادانی‌ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس، وجود ارتباطات تجاری با تجار کشورهای یاد شده و وجود منطقه آزاد می‌طلبد تا در جهت تسهیل در امر حمل و نقل اقدامات مؤثر و بیشتر انجام شود.
وی با بیان اینکه در این میان حمل و نقل هوایی در اولویت کاری قرار دارد، گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده مجوز پرواز به شارجه صادر شد و امروز نیز نخستین گروه از مسافران به آبادان و از آبادان به مقصد شارجه سفر کردند.
وی با اشاره به اینکه پیش‌تر چند پرواز چار‌تر از طریق آبادان به کویت انجام می‌شد، افزود: بنا بر تلاش مدیریت و مسئولین فرودگاهی  پرواز آبادان – کویت – آبادان به طور مستمر از دو ماه آینده برقرار می‌شود و این چشم‌انداز خوبی را برای فرودگاه آبادان ترسیم می‌کندو این تحقق جای بسی تقدیر دارد .
وی اظهار کرد: بایستی از امروز که کار آغاز شده موضوع استمرار فعالیت‌ها که شامل هماهنگی دستگاه‌های ذیربط می‌شود، انجام شود.
به گفته وی انجام پروازهای خارجی یک سری امکانات اولیه همچون سال‌های انتظار، امکانات رفاهی برای مسافران، عملکرد به موقع سیستم‌های انتظامی در محل خروج و ورود مسافران (جلوگیری از اتلاف وقت) نیاز دارد که فراهم ساختن آن‌ها سبب افزایش سطح رضایتمندی مسافران خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد تا با افتتاح خط پروازی آبادان- شارجه- آبادان و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مشکلات و مسائل پیرامونی انجام پرواز‌ها بررسی و رفع شود.
این نماینده تصریح کرد: البته برخی مشکلات وجود دارد که امید است ظرف یک هفته آینده به طور کامل رفع شود چرا که انجام این کار هم در روحیه مسافران و هم در ارتباطات تجار و بازرگانان با فعالان اقتصادی در خارج از کشور تاثیر بسزایی می‌گذارد ضمن آنکه رونق منطقه را به طور طبیعی موجب می‌شود.
دهدشتی یادآور شد: وضعیت سرمایه‌گذار برای کار و فعالیت باید تعیین تکلیف شود و شرایط لازم برای کار و فعالیتش مهیا گردد، در این صورت است که سرمایه‌گذار انگیزه همکاری و کار بیشتر را پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به انجام پرواز آبادان – شارجه و به عکس توسط شرکت هواپیمایی ایر عربیا به عنوان یکی از شرکتهای معتبر در زمینه انجام پرواز‌ها گفت: از آنجایی که پرواز ورودی به آبادان به دلیل وجود برخی ممنوعیت‌ها امکان رفتن به مقصد دیگری در داخل کشور را ندارد لذا پیشنهاد شد تا بشود حداقل پرواز از منطقه آزاد اروند به دیگر مناطق آزاد همچون کیش و قشم، چابهار و غیره انجام گیرد.
به گفته وی این کار مستلزم پیگیری از سوی مسئولان منطقه آزاد اروند دارد که مقرر شد انجام شود.
 
 
آبادان جزو محدوده طرح آسمان باز است
عبدالله کعبی قائم مقام و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه ی جلسه ایی که پس از مراسم افتتاح اولین پرواتز شارجه – آبادان به منظور حل مشکلات ترمینال در دفتر مدیریت فرودگاه برگزار شد اظهار کرد: زمینه ها را برای امنیت پرواز و گذرنامه و همچنین امکاناتی که پروازهای خارجی برای تردد در آبادان نیاز دارند را فراهم کرده‌ایم.
وی در همین خصوص ضمن تشکر از تلاش و پیگیری مدیریت و مجموعه فرودگاه در جهت برقراری پرواز شارجه – آبادان – شارجه و افزایش پرواز در مسیرهای داخلی در سال جاری افزود: برای افزایش پرواز هیچ مشکلی نداریم و این موضوع جزو برنامه های سازمان منطقه آزاد اروند است که تاکنون نیز تجهیزات موردنیاز برای تحرک پرواز خریداری شده است.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: تجهیزاتی در نظر گرفته شده است که پروازها با دید کمتر از هزار متر نیز بتوانند پرواز کنند. این اتفاق برای اولین بار است که بعد از جنگ تحمیلی رخ می‌دهد.
کعبی افزود: برای طرح تغرب، با کشور عراق قراردادی بسته شده که بر این اساس، پروازها در مدار 32 درجه می‌توانند دور بزنند و پرواز خود را انجام دهند.
وی در خصوص اینکه آیا طرح آسمان باز شامل آبادان می شود، تاکید کرد: یکی از خطوط این طرح، شهر آبادان است زیرا این شهر یکی از مناطق مهم استراتژیک در کشور است. شهر آبادان به عنوان یک منطقه ترانزیتی در کشور مشغول فعالیت است.
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: امکاناتی که تاکنون برای فرودگاه بین المللی آبادان فراهم نشده است به زودی فراهم می شود.گفتنی ست : در این جلسه مقرر شد ملزومات گذرنامه ، نهاد ریاست جمهوری و بهسازی سالن ترمینال خارجی توسط سازمان منطقه آزاد اروند فراهم و تکمیل گردد .
 
سیستم‌های فرودگاه بین المللی آبادان باید به فیبر نوری متصل شود 
 
حسین کهیایی، فرمانده نیروی انتظامی آبادان اظهار کرد: این حرکت خوب است و مزایای آن در آینده مشخص می شود.
وی بیان کرد: یکی از عواملی که در حال حاضر باعث می شود تردد مسافران با تاخیر انجام شود موضوع گذرنامه است که در این خصوص باید اقدامات لازم صورت گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی آبادان تصریح کرد: سیستم‌های فرودگاه آبادان باید به فیبر نوری وصل شود .
 
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن