تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804749060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز شارجه در فرودگاه آبادان به زمين نشست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۳ب.ظ)
پرواز شارجه در فرودگاه آبادان به زمين نشست صبح امروز اولين پرواز شرکت هواپيمايي ايرعربيا از شارجه در فرودگاه آبادان به‌زمين نشست.
به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز با حضور نمايندگان مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي، رئيس هيأت مديره و مدير عامل، قائم مقام، معاونين و مديران ارشد سازمان منطقه آزاد اروند و مسوولين استاني و شهري آيين افتتاح پروازهاي شارجه- آبادان و بالعکس برگزار شد.
بر اساس مجوز صادره از سوي سازمان هواپيمائي کشوري با همکاري شرکت هواپيمايي ايرعربيا پرواز شارجه- آبادان- شارجه با هواپيماي ايرباس ۳۲۰ برقرار شد.
اين پرواز به‌ صورت برنامه‌يي و در روزهاي دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته انجام خواهد شد.
محمدرضا رضايي، مدير فرودگاه آبادان، در اين مراسم گفت: برقراري اين پرواز يادآور روزهاي اوج فرودگاه آبادان است و مي‌تواند زمينه‌ساز همکاري و تعامل في مابين بيشتري در آينده باشد.
رضايي با تأکيد بر تأثير فعال‌سازي فرودگاه آبادان در مسيرهاي خارج از کشور گفت: مي‌توان اين برقراري پرواز خارجي را مقدمه‌ اي جهت تغيير و تحول و تاکيدي بر توسعه و عمران اين فرودگاه دانست.
مدير فرودگاه آبادان با بيان اينکه ۴ سال پيگير برقراري اين پرواز بوديم، گفت: با تلاش‌هاي مسوولان منطقه آزاد اروند ۵۴۵۶۴۷۵۷۴. JPGو نمايندگان مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي و ساير مسوولين شهري و استاني اين امر محقق شد.
رضايي عمده‌ترين مشکل را ظرفيت سالن پرواز بيان و اضافه کرد: سالن پرواز در سال ۹۰ براي پروازهاي خارجي آماده شد و براي هواپيماي فوکر ۱۰۰ طراحي شده که کوچک است و سالن پايانه گنجايش اين پرواز که ۱۶۸ نفر است را ندارد و فضاي ترمينال يک فضاي قديمي است که بايد نوسازي شود.
مدير فرودگاه‌ آبادان با اشاره به تکريم ارباب‌رجوع و لزوم سرعت بخشيدن به تشريفات پرواز خارجي اظهار داشت: مشکل اصلي فعلي، گذرنامه مسافران است که بايد براي ورود و خروج آن برنامه‌ريزي شود.
رضايي گفت: با توجه به افزايش زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در شهرهاي آبادان و خرمشهر و موقعيت فرودگاه از لحاظ امن‌ترين آسمان در شرايط فعلي منطقه اين پرواز مي‌تواندI زمينه‌ساز برقراري ساير خطوط هوايي به کشورهاي همجوار باشد.
همچنين اسماعيل زماني، رئيس هيأت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد اروند، در حاشيه ورود پرواز شارجه-آبادان گفت: اين اولين پرواز خارجي به فرودگاه آبادان از شارجه به وسيله هواپيمايي ايرعربيا است و اميدوارم اين پرواز‌ها متعدد شود و به وسيله ايرلاين‌هاي ديگر و حتي ايراني انجام شود.
وي افزود: براي اينکه پروازهاي خارجي را توسعه دهيم نيازمند اين هستيم که فرودگاه آبادان را ساماندهي کنيم و سالن جديدي براي پروازهاي خارجي به‌زودي ساخته خواهد شد.
زماني خاطرنشان کرد: فرودگاه آبادان به‌عنوان يکي از مراکز منطقه‌يي براي پروازهاي منطقه خاورميانه انجام خدمات خواهد کرد.
مصيبي، نماينده شرکت هواپيمايي اير عربيا در ايران، در خصوص برقراري اين پرواز گفت: پروازهاي شرکت هواپيمايي اير عربيا در پنج شهر ايران از جمله آبادان به صورت رفت و برگشت و منظم انجام مي‌شوند.
مصيبي افزود: در دو هفته نخست، پرواز رفت و برگشت شارجه-آبادان در روزهاي جمعه، دوشنبه و چهارشنبه انجام مي‌شود و از اول نوامبر اين پرواز‌ها روزهاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام مي‌شود.
وي با اشاره به انجام پرواز از شارجه به ۷۰ شهر جهان توسط شرکت هواپيمايي ايرعربيا گفت: اين شرکت از تهران، شيراز، لار و مشهد به شارجه پرواز مستقيم دارد.
نماينده شرکت هواپيمايي ايرعربيا در ايران افزود: با توجه به قرار گرفتن فرودگاه آبادان در محدوده منطقه آزاد تجاري صنعتي اروند، کالاي همراه مسافر با ۳۰ درصد تخفيف گمرکي ترخيص مي‌شود که يکي از جذابيت‌هاي اقتصادي پرواز شارجه به آبادان است.
وي با اشاره به فاصله ۱۴ کيلومتري شارجه با بندر دبي اظهار کرد: تمام مسافراني که به شارجه مي‌روند مي‌ توانند به دبي نيز سفر کنند.
گفتني است؛ در حال حاضر فرودگاه آبادان با بيش از ۹۰ پرواز در مسيرهاي داخلي تهران، اصفهان، مشهد، شيراز، خارک و بندرعباس فعال است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن