تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاحیه های منتشر شده به روز رسانی فلش پلیر و ColdFusion


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: اصلاحیه های منتشر شده سه آسیب پذیری بحرانی را در فلش پلیر و ColdFusion برطرف می کنند. در حال حاضر از این آسیب پذیری ها سوء استفاده ای گزارش نشده است.




اصلاحیه های منتشر شده به روز رسانی فلش پلیر و ColdFusion


 


 

اصلاحیه های منتشر شده سه آسیب پذیری بحرانی را در فلش پلیر و ColdFusion برطرف می کنند. در حال حاضر از این آسیب پذیری ها سوء استفاده ای گزارش نشده است. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت ادوب اصلاحیه هایی را برای فلش پلیر و ColdFusion منتشر کرده است. این به روز رسانی ها سه آسیب پذیری بحرانی را در فلش پلیر بر روی تمامی پلت فرم ها برطرف کرده است. در نسخه های جدید ColdFusion نیز سه آسیب پذیری با اولویت پایین اصلاح شده است. 

شرکت مایکروسافت در نسخه جدید IE آسیب پذیری فلش پلیر را اصلاح نموده است. هم چنین شرکت گوگل در نسخه جدید کروم مشکلات فلش پلیر را برطرف کرده است.
در اصلاحیه جدید ColdFusion یک مسئله امنیتی مجوزها برطرف شده است که می تواند توسط یک کاربر تایید هویت نشده برای دور زدن آدرس IP و دسترسی به ColdFusion Administrator مورد سوء استفاده قرار بگیرد. هم چنین این اصلاحیه آسیب پذیری های اسکریپت بین سایتی و درخواست بین سایتی را برطرف کرده است.

مرجع : مرکز ماهر

تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن